RoadMap


RoadMap to plan rozwoju gry stworzony przez Administrację Alkatrii. Chcemy jawnie przekazać graczom, nad czym aktualnie pracujemy oraz otrzymać propozycje czy dany system zostanie przyjęty pozytywnie. Wszelkie zmiany będziemy z Wami konsultować, tak aby to społeczność miała realny wpływ na zmiany.

Wszelkie plany, które będziemy omawiać w gronie Administracji, będą trafiać tutaj przed ich realizacją.

Nowe expowiska [Mrówki] Rozwój wyspy mrówek, na której pojawią się ich nowe rodzaje
Aktualizacja Wyspy Mrówek Rework cen, kilku tekstowych systemów oraz dodanie ponad 20 questów.
Kowalstwo Wytwarzanie ekwipunku, wyprawy górnicze oraz nowy surowiec.
Drzewko umiejętności Zmiana systemu umiejętności. Rozdawanie punktów, dzięki czemu odblokujesz ścieżki, a wraz z nimi nowe umiejętności.
Zbieractwo Dodatkowe bonusy za wydobywanie surowców.
Nowe expowisko [Szlamów] + zwiększony lvlcap Expwowisko z potworkami, które podniesie maksymalny lvl.
Update Wyspy Startowej Przebudowa Zapomnianej Wyspy, połączenie wysp profesji w jedną, lepsze nagrody, nowe atrakcje i większa dynamika.
Pupile Nowy system wynajmowania pupilków na określony czas, które mogą polować.
Weekendowe Eventy Stworzenie NPC, który będzie się pojawiał w weekendy co 2 tygodnie z małymi atrakcjami.
Lootboxy Premium Wiele skrzynek w Sklepie Premium, z których można zdobyć ciekawe nagrody.
Warta Nocna warta w Asgardzie oraz Verdencie, za którą gracz otrzyma zapłatę.
Osiągnięcia NPC, od którego odbierzecie nagrody za czynności wykonywane w grze.
Multitasking Zarządzanie Hodowlą i Rolnictwem w jednym miejscu.
Hodowla i Rolnictwo Sposoby zdobywania doświadczenia i Czerwonych Groszy obok klasycznego expienia i wykonywania questów.
Sezon Listopadowy Kongres Wiedźm.
Wymiany Masz niepotrzebne rzadkie, epickie, a nawet legendarne przedmioty? Nikt nie chce ich od Ciebie kupić? Już niebawem wymienisz je na odpowiadające Ci przedmioty...
Renowacja Dungeonów Aktualnie nie opłaca się robić dungeonów, ponieważ trzeba poświęcić dużo czasu na ich wykonanie, a nagroda za wysiłek nie jest zadowalająca. Zmienimy to!
Discordowy Sklepik Sklep z przedmiotami do kupienia za Pirackie Monetki.
Sezon Październikowy Drugi sezon z różnymi atrakcjami, planowany na październik.
Sezon Ognia Pierwszy sezon z różnymi atrakcjami, planowany na wrzesień.
Nowe plany Zmiana skalowania poziomów i zmniejszenie potrzebnego doświadczenia na lvl.
Expowisko 33-40lvl Nowe expowisko z potworkami 33-40, aby zapełnić braki.
Wędrujący Planujemy zwiększyć ilość Wędrujących, ponieważ aktualnie wygląda to tak: Dżin 30 lvl całodobowy | Ghede 45 lvl nocny. W przyszłości będzie to wyglądało tak: Dżin 30 lvl dzienny, X 35? lvl nocny | X 50? lvl dzienny, Ghede 45 lvl nocny. Dojdzie jeszcze 5 Wędrujących.
Klany Rozwinięcie zakładki klanów, ponieważ aktualna jej wersja jest uboga.
Czat grupowy Możliwość pisania na czacie tylko z osobami w Twojej drużynie.
Teleporty Przywrócenie zwojów teleportacyjnych, dzięki którym szybko przemieścicie się w wybrane miejsce.
Tabela doświadczenia Musimy zmienić odrobinę tabelę zdobywanego doświadczenia, ponieważ od 60 lvl jest nieproporcjonalnie dużo expa na poziom.
Dodatkowy pasek umiejętności Chcemy wprowadzić dodatkowy pasek na umiejętności, abyście mogli używać ich więcej w walce. Oczywiście wprowadzimy cooldown pomiędzy rodzajami umiejętności co zablokuje walkę "spamowaną" - tzw. kto pierwszy, ten lepszy.
Drogowskazy Drogowskazy na mapach, które pomogą odnaleźć się graczom w wielkim świecie Alkatrii.
Sklepy z nowymi walutami Dodatkowe sklepy z walutami, które można będzie zdobyć walcząc z potworami, robiąc questy lub je wydobywając.
Aplikacja mobilna Apka do pobrania, dostosowana do gry na telefonie lub tablecie.
Choroby Szansa na zachorowanie na danej mapie, bądź dodatkowe wspomagacze, zależnie od jej typu. Wpłynie to częściowo na balans walki, jak i urozmaicenie wrażeń z rozgrywki.
Verdent Kontynent z mnóstwem questów, atrakcji i kolejnymi expowiskami do 100 poziomu.
Nowa wyspa Wyspa Mrówek z małymi atrakcjami, expowiskiem na 60+ poziom oraz bossem ze specjalną mechaniką.
Specjalne dzienne zadania Codziennie gracz może odebrać specjalne zadania dzienne z tablicy, które są związane ściślej z samą rozgrywką. Można będzie za nie otrzymać wartościowe nagrody!
System towarzysza W tej chwili system towarzysza jest bardzo ubogi. Mamy rozpisany pełny plan na jego rozwój, w tym także ulepszanie i poziomowanie towarzysza.
System poleceń (reflink) Chcemy dodać do gry system poleceń, dzięki któremu gracze będą mogli zdobyć dodatkowe stroje, złote dorsze czy pakiet premium.
Balans przedmiotów W tej chwili algorytm generowania statystyk przedmiotów nie jest do końca optymalny, jeśli chodzi o generowanie dodatkowych statystyk oraz dla przedmiotów bez profesji.
Tracker zadań i bestiarusza Dodanie szybkiego trackera do zadań i bestiarusza, który ułatwi sprawdzanie aktualnego postępu.