| Nowe expowiska [Mrówki] | Rozwój wyspy mrówek, na której pojawią się ich nowe rodzaje |
| Aktualizacja Wyspy Mrówek | Rework cen, kilku tekstowych systemów oraz dodanie ponad 20 questów. |
| Kowalstwo | Wytwarzanie ekwipunku, wyprawy górnicze oraz nowy surowiec. |
| Drzewko umiejętności | Zmiana systemu umiejętności. Rozdawanie punktów, dzięki czemu odblokujesz ścieżki, a wraz z nimi nowe umiejętności. |
| Zbieractwo | Dodatkowe bonusy za wydobywanie surowców. |
| Nowe expowisko [Szlamów] + zwiększony lvlcap | Expwowisko z potworkami, które podniesie maksymalny lvl. |
| Update Wyspy Startowej | Przebudowa Zapomnianej Wyspy, połączenie wysp profesji w jedną, lepsze nagrody, nowe atrakcje i większa dynamika. |
| Pupile | Nowy system wynajmowania pupilków na określony czas, które mogą polować. |
| Weekendowe Eventy | Stworzenie NPC, który będzie się pojawiał w weekendy co 2 tygodnie z małymi atrakcjami. |
| Lootboxy Premium | Wiele skrzynek w Sklepie Premium, z których można zdobyć ciekawe nagrody. |
| Warta | Nocna warta w Asgardzie oraz Verdencie, za którą gracz otrzyma zapłatę. |
| Osiągnięcia | NPC, od którego odbierzecie nagrody za czynności wykonywane w grze. |
| Multitasking | Zarządzanie Hodowlą i Rolnictwem w jednym miejscu. |
| Hodowla i Rolnictwo | Sposoby zdobywania doświadczenia i Czerwonych Groszy obok klasycznego expienia i wykonywania questów. |
| Sezon Listopadowy | Kongres Wiedźm. |
| Wymiany | Masz niepotrzebne rzadkie, epickie, a nawet legendarne przedmioty? Nikt nie chce ich od Ciebie kupić? Już niebawem wymienisz je na odpowiadające Ci przedmioty... |
| Renowacja Dungeonów | Aktualnie nie opłaca się robić dungeonów, ponieważ trzeba poświęcić dużo czasu na ich wykonanie, a nagroda za wysiłek nie jest zadowalająca. Zmienimy to! |
| Discordowy Sklepik | Sklep z przedmiotami do kupienia za Pirackie Monetki. |
| Sezon Październikowy | Drugi sezon z różnymi atrakcjami, planowany na październik. |
| Sezon Ognia | Pierwszy sezon z różnymi atrakcjami, planowany na wrzesień. |
| Nowe plany | Zmiana skalowania poziomów i zmniejszenie potrzebnego doświadczenia na lvl. |
| Expowisko 33-40lvl | Nowe expowisko z potworkami 33-40, aby zapełnić braki. |
| Wędrujący | Planujemy zwiększyć ilość Wędrujących, ponieważ aktualnie wygląda to tak: Dżin 30 lvl całodobowy | Ghede 45 lvl nocny. W przyszłości będzie to wyglądało tak: Dżin 30 lvl dzienny, X 35? lvl nocny | X 50? lvl dzienny, Ghede 45 lvl nocny. Dojdzie jeszcze 5 Wędrujących. |
| Klany | Rozwinięcie zakładki klanów, ponieważ aktualna jej wersja jest uboga. |
| Czat grupowy | Możliwość pisania na czacie tylko z osobami w Twojej drużynie. |
| Teleporty | Przywrócenie zwojów teleportacyjnych, dzięki którym szybko przemieścicie się w wybrane miejsce. |
| Tabela doświadczenia | Musimy zmienić odrobinę tabelę zdobywanego doświadczenia, ponieważ od 60 lvl jest nieproporcjonalnie dużo expa na poziom. |
| Dodatkowy pasek umiejętności | Chcemy wprowadzić dodatkowy pasek na umiejętności, abyście mogli używać ich więcej w walce. Oczywiście wprowadzimy cooldown pomiędzy rodzajami umiejętności co zablokuje walkę "spamowaną" - tzw. kto pierwszy, ten lepszy. |
| Drogowskazy | Drogowskazy na mapach, które pomogą odnaleźć się graczom w wielkim świecie Alkatrii. |
| Sklepy z nowymi walutami | Dodatkowe sklepy z walutami, które można będzie zdobyć walcząc z potworami, robiąc questy lub je wydobywając. |
| Aplikacja mobilna | Apka do pobrania, dostosowana do gry na telefonie lub tablecie. |
| Choroby | Szansa na zachorowanie na danej mapie, bądź dodatkowe wspomagacze, zależnie od jej typu. Wpłynie to częściowo na balans walki, jak i urozmaicenie wrażeń z rozgrywki. |
| Verdent | Kontynent z mnóstwem questów, atrakcji i kolejnymi expowiskami do 100 poziomu. |
| Nowa wyspa | Wyspa Mrówek z małymi atrakcjami, expowiskiem na 60+ poziom oraz bossem ze specjalną mechaniką. |
| Specjalne dzienne zadania | Codziennie gracz może odebrać specjalne zadania dzienne z tablicy, które są związane ściślej z samą rozgrywką. Można będzie za nie otrzymać wartościowe nagrody! |
| System towarzysza | W tej chwili system towarzysza jest bardzo ubogi. Mamy rozpisany pełny plan na jego rozwój, w tym także ulepszanie i poziomowanie towarzysza. |
| System poleceń (reflink) | Chcemy dodać do gry system poleceń, dzięki któremu gracze będą mogli zdobyć dodatkowe stroje, złote dorsze czy pakiet premium. |
| Balans przedmiotów | W tej chwili algorytm generowania statystyk przedmiotów nie jest do końca optymalny, jeśli chodzi o generowanie dodatkowych statystyk oraz dla przedmiotów bez profesji. |
| Tracker zadań i bestiarusza | Dodanie szybkiego trackera do zadań i bestiarusza, który ułatwi sprawdzanie aktualnego postępu. |