Weekendowe Informacje #82
Kartofel, 15.10
Przedstawiamy Wam kolejne informacje o ostatnich zmianach.
- Issue w Bursztynowym Bractwie otrzymał możliwość wytwarzania schematów szans I, II, IV oraz V.
- Wszystkie 39 mobów wędrujących z afiszu poszukiwanych otrzymały po sześć lootów neutralnych z ustawioną wartością złota.
- Do gry łącznie trafiły 54 przedmioty, posortowane na 9 tierów, od rzadkości zwykłej do mitycznej, zawierające dwa przedmioty rzadkie, co nie jest błędem i Nie należy tego zgłaszać. Bandyckie Łupy wykorzystywane będą jedynie do zdobywania złota w zwykłym sklepie lub sprzedaży u specjalnego NPC i nie będą wykorzystywane do żadnych innych mechanik. Więc śmiało można je sprzedawać.
- Do sklepu za Solidusy TetraDekanu zostały dodane 2 nowe przed związane z nowym NPC - Myrdekiem.
- Do gry trafił także nowy NPC, członek TetraDekanu - Myrdek, który jest dostępny po ukończeniu 40 części serii zadań - Nim zapadnie zmrok. Odblokowanie tego NPC pozwala na sprzedaż Bandyckich łupów po cenie 50% wyższej niż w przypadku zwykłego sklepu u handlarzy.
- Możliwość sprzedaży u Myrdeka aktywuje się dowolnym schematem szansy I-VI, specjalnym przedmiotem, który został dodany do sklepu za solidusy oraz opłatą 500k złota. To jakiego schematu szansy gracz użyje do aktywacji, determinuje to jaką szansę procentową ma "zniszczenie" aktywacji. Jeśli gracz użyje schematu szanse 99% to ma 1% szansy na zniszczenie aktywacji po każdej sprzedaży.
- Myrdek zapisuje to ile łącznie przedmiotów zostało sprzedanych, ile łącznie zostało sprzedanych przedmiotów danej rzadkości, każdy przedmiot z osobna z 54 dodanych przedmiotów oraz dwa inne Storage, z czego jeden będzie użyty w Festynie, a drugi w odblokowywaniu specjalnych informacji.
- Gracz, sprzedając Bandyckie Łupy ma możliwość odblokowania co jakiś czas, aż 22 informacji, 11 ogólnych oraz 11 szczegółowych.
- Odblokowanie informacji ogólnych wymaga jedynie w sprzedaży Bandyckich łupów, odblokowanie informacji szczegółowych wymaga wścibstwa przy odblokowywaniu informacji ogólnych i zablokowania możliwości przesłuchiwania. Jeśli gracz nie zablokuje sobie możliwości przesłuchiwania przy żadnej z 11 ogólnych informacji - nieodwracalnie zablokuje sobie możliwość zdobycia 11 szczegółowych informacji.
- Po zablokowaniu możliwości przesłuchiwania, gracz może to odblokować, a po odblokowaniu gracz może kontynuować przesłuchiwanie do odblokowania informacji szczegółowych. Aby odblokować należy zagrać w mini grę podobną do Black Jacka lub po polsku grę w oczko za pomocą drugiego z dodanych przedmiotów do sklepu za solidusy.
- Gracz używając przedmiotu dodaje sobie szansę na powodzenie. Jeden przedmiot dodaje losowo od jednego do dziesięciu punktów procentowych szans na odblokowanie. Gracz nie wie ile zostało dodanych punktów procentowych i ile ma ich łącznie. Jeśli gracz osiągnie 100 lub więcej punktów procentowych, przegrywa i NPC blokuje się na 12 godzin. Jeśli gracz będzie mieć za małą szansę i wylosuję przegraną to NPC również zablokuje się na 12 godzin. Po odczekaniu czasu zablokowania można próbować ponownie. W przypadku Zwycięstwa, gracz Odblokowuje możliwość przesłuchiwania po informacje szczegółowe - jednak w przypadku wygranej trzeba poczekać 6 godzin.
- Jeśli graczowi zabranie specjalnych przedmiotów podczas mini gry - może wyjść z dialogu z NPC i niespowoduje to resetu punktów procentowych, przyznanych podczas używania przedmiotów. Reset następuje jedynie podczas przekroczenia lub osiągnięcia 100 p.p i włączenia czasowego zablokowania.
- Informacje ogólne oraz szczegółowe pozwolą w przyszłych mechanikach lub questach uzyskiwać nagrody lub dostęp do różnych miejsc. W przypadku questów, zrobienie questa bez informacji nieodwracalnie zabierze możliwość zdobycia tej dodatkowej nagrody.
- Zostało poprawionych kilka błędów w przedmiotach - które zgłosili gracze.