Nowości Rzemiosła & Ulepszanie & Wyspa startowa

Veres, 11:39, 23.04.2020

Witajcie poszukiwacze przygód!

Kolejne nowości zawitały do gry a wraz z nimi wiele nowych systemów, lokacji i przedmiotów!

Ale wszystko po kolei, bo mam dużo do napisania i chciałbym, aby każdy wiedział na jakim etapie jest gra.


♦System ulepszania przedmiotów♦

Do gry została udostępniona możliwość ulepszania każdego typu przedmiotów od przedmiotów zwykłych do tych legendarnych.

Aby ulepszyć dany przedmiot musimy zdobyć potrzebne materiały oraz ulepszacze, które możemy znaleźć u wielu potworów.

Czym bardziej unikalny przedmiot tym warunki ulepszania są trudniejsze do zrealizowania. Na start oddaliśmy w ręce graczy ulepszanie przedmiotów do +4, w przyszłości planujemy ten system rozbudować i jeszcze bardziej rozwinąć ulepszania ekwipunku, co daje wielką różnorodność w krainie gry.

Do ulepszenia potrzebujemy złota, rudy/drewna, ulepszacza.


•System rzemiosła•

Aby wszystko ze sobą współgrało, dodaliśmy system rzemiosła, który obejmuje 4 podstawowe filary(na razie) - ZBIERACTWO, WYDOBYWANIE, RĄBANIE, ŁOWIENIE.

Do każdej aktywności potrzebne nam będą narzędzia, które możemy zdobyć u NPC. Zbieractwo cechuje się wszelaką maścią roślin, korzeni, źródeł wody, które będą nam później potrzebne do alchemii. Wydobywanie skupia się na pozyskiwaniu rud złóż, które są rozsiane po całej krainie. Rąbanie prowadzi nas do pozyskiwania różnej jakości drewna. Łowienie jak sama nazwa wskazuje cechuje się poławianiem ryb oraz cennych skarbów z rzek, mórz.

Rzemiosło spełniać będzie funkcję ekonimiczną gry i będzie przydawać się do ulepszania ekwipunku, zarabiania i handlowania. Również dzięki temu potwory uzyskały dodatkowe przedmioty, które będą cenne na rynku globalnym.


≈Nowa wyspa startowa/tutorial oraz trailer do gry≈

Na samym starcie starzy gracze mogą zauważyć zmiany w projekcie wyspy startowej, która została wykonana w zupełnie nowej technice - parallax. Myślę, że w przyszłości wszystkie lokacje w grze będą ukazywać wyższy poziom w projektowaniu poziomów. Dodatkowo na wyspie startowej pracujemy nad tutorialem, który wprowadzi gracza we wszystkie mechanizmy jakie mamy w grze i poprowadzi go przez pierwsze minuty w krainie.

Na stronie głównej, również niedługo zamieścimy oficjalny zwiastun gry, który już mamy zaprogramowany i nagrany. Wystarczy tylko montaż i wstawienie go dla każdego z Was :)


®Nowe osoby w zespole®

Do gry przez ostatni okres dołączyło kilka osób: Perhan(osoba zajmująca się grafika outfitów graczy, niektórych przedmiotów w grze), Casule(główna osoba odpowiedzialna za grafiki przedmiotów w grze), Wormern(muzyk, kompozytor, osoba odpowiedzialna za muzykę do trailera, dźwieków umiejętności a niedługo już utworów muzycznych, które pojawią się jako soundtrack w czasie rozgrywki). 


⇔Dodatkowo⇔

*Nowy system poruszania się NPC, graczy oraz mobów

*Wprowadzamy na bieżąco nowe outfity profesji, które można ujrzeć w grze oraz forum

*Wprowadzamy wiele zmian w grafice itemów i przedmiotów

*Potwory oraz NPC uzyskały zmienione wyglądy i nazwy

*Pracujemy nad systemem walki oraz balansu

*Drobne poprawki w całej grze


Jeśli czegoś zapomniałem to moja wina, ale trochę tego doszło.