Weekendowe Informacje #62
Kartofel, 12.10
Przedstawiamy Wam kolejne informacje o ostatnich zmianach.
- W tym tygodniu udostępniamy kolejne siedem z zaplanowanych 35 questów (21/35) z nowej serii questów. Ci z Was, którzy zapoznali się oraz polubili dodaną jakiś czas temu nekromancją, z pewnością ucieszy tematyka nadchodzących questów.
- Księga Nekromancji: Nekromantyczna Torba cz.3
- Księga Nekromancji: Nieumarły Towarzysz cz.13 - Enoch
- Księga Nekromancji: Nieumarły Towarzysz cz.14 - Orpheus
- Księga Nekromancji: Nieumarły Towarzysz cz.15 - Vlad
- Księga Nekromancji: Nieumarły Towarzysz cz.16 - Vortigern
- Księga Nekromancji: Nieumarły Towarzysz cz.17 - Thanatos
- Księga Nekromancji: Nieumarły Towarzysz cz.18 - Hades
- Zostały udostępnione pierwsze, Dungeony z surowcami:
- Ukryte Przejście [Drzewo Palmowe] - Port Morski Verdent, 33:81
- Ukryte Przejście [Drzewo Dębowe] - Południowe Klify, 82:77
- Ukryte Przejście [Żyła Miedzi] - Port Morski Verdent, 31:69
- Ukryte Przejście [Żyła Żelaza] - Przylądek Burzowy, 50:51
- Ukryte Przejście [Malwa Różowa] - Przylądek Burzowy, 23:38
- Ukryte Przejście [Smaglica Piaskowa] - Przedmieścia Verdent, 35:96
- Ukryte Przejście [Stokrotka] - Przedmieścia Verdent, 61:75
- Ukryte Przejście [Niezapominajka] - Port Morski Verdent, 4:48
- Za każde 30 minut spędzone w konkretnym Dungeonie z surowcami, gracz będzie mieć możliwość odebrania ulepszacza(legendarnego). Poniżej przedstawiamy informację o tym jakie ulepszacze są dostępne za dany dungeon:
- Ukryte Przejście [Drzewo Palmowe] - Złota Sfera
- Ukryte Przejście [Drzewo Dębowe] - Klejnot Skalnej Posoki
- Ukryte Przejście [Żyła Miedzi] - Przypinka
- Ukryte Przejście [Żyła Żelaza] - Flet
- Ukryte Przejście [Malwa Różowa] - Bursztyn
- Ukryte Przejście [Smaglica Piaskowa] - Niedźwiedzie Szczęście
- Ukryte Przejście [Stokrotka] - Głowa Feniksa
- Ukryte Przejście [Niezapominajka] - Kolczyk
- Soter [Bursztynowe Bractwo - Sekretariat] - otrzymał tymczasowo możliwość odbioru ulepszaczy za każde 30 minut spędzone w danym dungeonie. Każdy ulepszacz możecie odbierać aktualnie 100x(3000 minut). Po przekroczeniu limitu odbioru, licznik spędzonego czasu nadal będzie zliczał czas.
- Do Verdent przybyła nowa mieszkanka - Liora. Liora, podobnie jak jej mama - Foria, specjalizuje się w wyrobie oraz naprawie wysokiej jakości narzędzi. Nowego NPC, znajdziecie oczywiście na mapie Sklep Botaniczny Forii. Co w skrócie oferuje Liora? Poniżej zamieszczamy listę:
- Wytworzenie nowej siekiery:
- Miedziana Siekiera (1) - 10 sztuk Kłody Palmowej (1) oraz 5 sztuk Rudy Miedzi (1)
- Żelazna Siekiera (2) - 10 sztuk Kłody Dębowej (2) oraz 5 sztuk Rudy Żelaza (2)
- Srebrna Siekiera (3) - 10 sztuk Kłody Sosnowej (3) oraz 5 sztuk Rudy Srebra (3)
- Złota Siekiera (4) - 10 sztuk Kłody Klonowej (4) oraz 5 sztuk Rudy Złota (4)
- Platynowa Siekiera (5) - 10 sztuk Kłody Wiązowej (5) oraz 5 sztuk Rudy Platyny (5)
- Szmaragdowa Siekiera (6) - 10 sztuk Kłody Bukowej (6) oraz 5 sztuk Rudy Szmaragdu (6)
- Naprawa zniszczonej siekiery:
- Miedziana Siekiera (1) - 4 sztuki Kłody Palmowej (1) oraz 2 sztuki Rudy Miedzi (1)
- Żelazna Siekiera (2) - 4 sztuki Kłody Dębowej (2) oraz 2 sztuki Rudy Żelaza (2)
- Srebrna Siekiera (3) - 4 sztuki Kłody Sosnowej (3) oraz 2 sztuki Rudy Srebra (3)
- Złota Siekiera (4) - 4 sztuki Kłody Klonowej (4) oraz 2 sztuki Rudy Złota (4)
- Platynowa Siekiera (5) - 4 sztuki Kłody Wiązowej (5) oraz 2 sztuki Rudy Platyny (5)
- Szmaragdowa Siekiera (6) - 4 sztuki Kłody Bukowej (6) oraz 2 sztuki Rudy Szmaragdu (6)
- Dodatkowa nagroda za wytworzenie siekiery:
- Czerwone Grosze x1 za wytworzenie 10 siekier
- Miedziany Aktywator x5 za wytworzenie 20 siekier
- Czerwone Grosze x1 za wytworzenie 30 siekier
- Szmaragdowa Moneta x1 za wytworzenie 40 siekier
- Czerwone Grosze x1 za wytworzenie 50 siekier
- Żelazny Aktywator x10 za wytworzenie 60 siekier
- Czerwone Grosze x1 za wytworzenie 70 siekier
- Krwawniczek x50 za wytworzenie 80 siekier
- Dodatkowa nagroda za naprawę siekiery:
- Czerwone Grosze x1 za naprawę 20 siekier
- Ekstrakt Palmowy x5 za naprawę 40 siekier
- Czerwone Grosze x1 za naprawę 60 siekier
- Szmaragdowa Moneta x1 za naprawę 80 siekier
- Czerwone Grosze x1 za naprawę 100 siekier
- Ekstrakt Dębowy x10 za naprawę 120 siekier
- Czerwone Grosze x1 za naprawę 140 siekier
- Krwawniczek x50 za naprawę 160 siekier
- Wytworzenie nowego kilofa:
- Miedziany Kilof (1) - 10 sztuk Kłody Palmowej (1) oraz 5 sztuk Rudy Miedzi (1)
- Żelazny Kilof (2) - 10 sztuk Kłody Dębowej (2) oraz 5 sztuk Rudy Żelaza (2)
- Srebrny Kilof (3) - 10 sztuk Kłody Sosnowej (3) oraz 5 sztuk Rudy Srebra (3)
- Złoty Kilof (4) - 10 sztuk Kłody Klonowej (4) oraz 5 sztuk Rudy Złota (4)
- Platynowy Kilof (5) - 10 sztuk Kłody Wiązowej (5) oraz 5 sztuk Rudy Platyny (5)
- Szmaragdowy Kilof (6) - 10 sztuk Kłody Bukowej (6) oraz 5 sztuk Rudy Szmaragdu (6)
- Naprawa zniszczonego kilofa:
- Miedziany Kilof (1) - 4 sztuki Kłody Palmowej (1) oraz 2 sztuki Rudy Miedzi (1)
- Żelazny Kilof (2) - 4 sztuki Kłody Dębowej (2) oraz 2 sztuki Rudy Żelaza (2)
- Srebrny Kilof (3) - 4 sztuki Kłody Sosnowej (3) oraz 2 sztuki Rudy Srebra (3)
- Złoty Kilof (4) - 4 sztuki Kłody Klonowej (4) oraz 2 sztuki Rudy Złota (4)
- Platynowy Kilof (5) - 4 sztuki Kłody Wiązowej (5) oraz 2 sztuki Rudy Platyny (5)
- Szmaragdowy Kilof (6) - 4 sztuki Kłody Bukowej (6) oraz 2 sztuki Rudy Szmaragdu (6)
- Dodatkowa nagroda za wytworzenie kilofa:
- Czerwone Grosze x1 za wytworzenie 10 kilofów
- Miedziany Aktywator x5 za wytworzenie 20 kilofów
- Czerwone Grosze x1 za wytworzenie 30 kilofów
- Szmaragdowa Moneta x1 za wytworzenie 40 kilofów
- Czerwone Grosze x1 za wytworzenie 50 kilofów
- Żelazny Aktywator x10 za wytworzenie 60 kilofów
- Czerwone Grosze x1 za wytworzenie 70 kilofów
- Krwawniczek x50 za wytworzenie 80 kilofów
- Dodatkowa nagroda za naprawę kilofa:
- Czerwone Grosze x1 za naprawę 20 kilofów
- Ekstrakt Palmowy x5 za naprawę 40 kilofów
- Czerwone Grosze x1 za naprawę 60 kilofów
- Szmaragdowa Moneta x1 za naprawę 80 kilofów
- Czerwone Grosze x1 za naprawę 100 kilofów
- Ekstrakt Dębowy x10 za naprawę 120 kilofów
- Czerwone Grosze x1 za naprawę 140 kilofów
- Krwawniczek x50 za naprawę 160 kilofów
- Wytworzenie nowych nożyc:
- Miedziane Nożyce (1) - 10 sztuk Kłody Palmowej (1) oraz 5 sztuk Rudy Miedzi (1)
- Żelazne Nożyce (2) - 10 sztuk Kłody Dębowej (2) oraz 5 sztuk Rudy Żelaza (2)
- Srebrne Nożyce (3) - 10 sztuk Kłody Sosnowej (3) oraz 5 sztuk Rudy Srebra (3)
- Złote Nożyce (4) - 10 sztuk Kłody Klonowej (4) oraz 5 sztuk Rudy Złota (4)
- Platynowe Nożyce (5) - 10 sztuk Kłody Wiązowej (5) oraz 5 sztuk Rudy Platyny (5)
- Szmaragdowe Nożyce (6) - 10 sztuk Kłody Bukowej (6) oraz 5 sztuk Rudy Szmaragdu (6)
- Naprawa zniszczonych nożyc:
- Miedziane Nożyce (1) - 4 sztuki Kłody Palmowej (1) oraz 2 sztuki Rudy Miedzi (1)
- Żelazne Nożyce (2) - 4 sztuki Kłody Dębowej (2) oraz 2 sztuki Rudy Żelaza (2)
- Srebrne Nożyce (3) - 4 sztuki Kłody Sosnowej (3) oraz 2 sztuki Rudy Srebra (3)
- Złote Nożyce (4) - 4 sztuki Kłody Klonowej (4) oraz 2 sztuki Rudy Złota (4)
- Platynowe Nożyce (5) - 4 sztuki Kłody Wiązowej (5) oraz 2 sztuki Rudy Platyny (5)
- Szmaragdowe Nożyce (6) - 4 sztuki Kłody Bukowej (6) oraz 2 sztuki Rudy Szmaragdu (6)
- Dodatkowa nagroda za wytworzenie nożyc:
- Czerwone Grosze x1 za wytworzenie 10 nożyc
- Miedziany Aktywator x5 za wytworzenie 20 nożyc
- Czerwone Grosze x1 za wytworzenie 30 nożyc
- Szmaragdowa Moneta x1 za wytworzenie 40 nożyc
- Czerwone Grosze x1 za wytworzenie 50 nożyc
- Żelazny Aktywator x10 za wytworzenie 60 nożyc
- Czerwone Grosze x1 za wytworzenie 70 nożyc
- Krwawniczek x50 za wytworzenie 80 nożyc
- Dodatkowa nagroda za naprawę nożyc:
- Czerwone Grosze x1 za naprawę 20 nożyc
- Ekstrakt Palmowy x5 za naprawę 40 nożyc
- Czerwone Grosze x1 za naprawę 60 nożyc
- Szmaragdowa Moneta x1 za naprawę 80 nożyc
- Czerwone Grosze x1 za naprawę 100 nożyc
- Ekstrakt Dębowy x10 za naprawę 120 nożyc
- Czerwone Grosze x1 za naprawę 140 nożyc
- Krwawniczek x50 za naprawę 160 nożyc
- Wytworzenie nowej wędki:
- Miedziana Wędka (1) - 10 sztuk Kłody Palmowej (1) oraz 5 sztuk Rudy Miedzi (1)
- Żelazna Wędka (2) - 10 sztuk Kłody Dębowej (2) oraz 5 sztuk Rudy Żelaza (2)
- Srebrna Wędka (3) - 10 sztuk Kłody Sosnowej (3) oraz 5 sztuk Rudy Srebra (3)
- Złota Wędka (4) - 10 sztuk Kłody Klonowej (4) oraz 5 sztuk Rudy Złota (4)
- Platynowa Wędka (5) - 10 sztuk Kłody Wiązowej (5) oraz 5 sztuk Rudy Platyny (5)
- Szmaragdowa Wędka (6) - 10 sztuk Kłody Bukowej (6) oraz 5 sztuk Rudy Szmaragdu (6)
- Naprawa zniszczonej wędki:
- Miedziana Wędka (1) - 4 sztuki Kłody Palmowej (1) oraz 2 sztuki Rudy Miedzi (1)
- Żelazna Wędka (2) - 4 sztuki Kłody Dębowej (2) oraz 2 sztuki Rudy Żelaza (2)
- Srebrna Wędka (3) - 4 sztuki Kłody Sosnowej (3) oraz 2 sztuki Rudy Srebra (3)
- Złota Wędka (4) - 4 sztuki Kłody Klonowej (4) oraz 2 sztuki Rudy Złota (4)
- Platynowa Wędka (5) - 4 sztuki Kłody Wiązowej (5) oraz 2 sztuki Rudy Platyny (5)
- Szmaragdowa Wędka (6) - 4 sztuki Kłody Bukowej (6) oraz 2 sztuki Rudy Szmaragdu (6)
- Dodatkowa nagroda za wytworzenie wędki:
- Czerwone Grosze x1 za wytworzenie 10 wędek
- Miedziany Aktywator x5 za wytworzenie 20 wędek
- Czerwone Grosze x1 za wytworzenie 30 wędek
- Szmaragdowa Moneta x1 za wytworzenie 40 wędek
- Czerwone Grosze x1 za wytworzenie 50 wędek
- Żelazny Aktywator x10 za wytworzenie 60 wędek
- Czerwone Grosze x1 za wytworzenie 70 wędek
- Krwawniczek x50 za wytworzenie 80 wędek
- Dodatkowa nagroda za naprawę wędki:
- Czerwone Grosze x1 za naprawę 20 wędek
- Ekstrakt Palmowy x5 za naprawę 40 wędek
- Czerwone Grosze x1 za naprawę 60 wędek
- Szmaragdowa Moneta x1 za naprawę 80 wędek
- Czerwone Grosze x1 za naprawę 100 wędek
- Ekstrakt Dębowy x10 za naprawę 120 wędek
- Czerwone Grosze x1 za naprawę 140 wędek
- Krwawniczek x50 za naprawę 160 wędek
- Wytworzenie nowej siatki:
- Miedziana Siatka (1) - 10 sztuk Kłody Palmowej (1) oraz 5 sztuk Rudy Miedzi (1)
- Żelazna Siatka (2) - 10 sztuk Kłody Dębowej (2) oraz 5 sztuk Rudy Żelaza (2)
- Srebrna Siatka (3) - 10 sztuk Kłody Sosnowej (3) oraz 5 sztuk Rudy Srebra (3)
- Złota Siatka (4) - 10 sztuk Kłody Klonowej (4) oraz 5 sztuk Rudy Złota (4)
- Platynowa Siatka (5) - 10 sztuk Kłody Wiązowej (5) oraz 5 sztuk Rudy Platyny (5)
- Szmaragdowa Siatka (6) - 10 sztuk Kłody Bukowej (6) oraz 5 sztuk Rudy Szmaragdu (6)
- Naprawa zniszczonej siatki:
- Miedziana Siatka (1) - 4 sztuki Kłody Palmowej (1) oraz 2 sztuki Rudy Miedzi (1)
- Żelazna Siatka (2) - 4 sztuki Kłody Dębowej (2) oraz 2 sztuki Rudy Żelaza (2)
- Srebrna Siatka (3) - 4 sztuki Kłody Sosnowej (3) oraz 2 sztuki Rudy Srebra (3)
- Złota Siatka (4) - 4 sztuki Kłody Klonowej (4) oraz 2 sztuki Rudy Złota (4)
- Platynowa Siatka (5) - 4 sztuki Kłody Wiązowej (5) oraz 2 sztuki Rudy Platyny (5)
- Szmaragdowa Siatka (6) - 4 sztuki Kłody Bukowej (6) oraz 2 sztuki Rudy Szmaragdu (6)
- Dodatkowa nagroda za wytworzenie siatki:
- Czerwone Grosze x1 za wytworzenie 10 siatek
- Miedziany Aktywator x5 za wytworzenie 20 siatek
- Czerwone Grosze x1 za wytworzenie 30 siatek
- Szmaragdowa Moneta x1 za wytworzenie 40 siatek
- Czerwone Grosze x1 za wytworzenie 50 siatek
- Żelazny Aktywator x10 za wytworzenie 60 siatek
- Czerwone Grosze x1 za wytworzenie 70 siatek
- Krwawniczek x50 za wytworzenie 80 siatek
- Dodatkowa nagroda za naprawę siatki:
- Czerwone Grosze x1 za naprawę 20 siatek
- Ekstrakt Palmowy x5 za naprawę 40 siatek
- Czerwone Grosze x1 za naprawę 60 siatek
- Szmaragdowa Moneta x1 za naprawę 80 siatek
- Czerwone Grosze x1 za naprawę 100 siatek
- Ekstrakt Dębowy x10 za naprawę 120 siatek
- Czerwone Grosze x1 za naprawę 140 siatek
- Krwawniczek x50 za naprawę 160 siatek
- Nagrody za wytwarzanie oraz naprawę nowych narzędzi zapętlają się do 400 łącznie odebranych nagród. Co przy naprawie i wytwarzaniu daje aż 4000 nagród do odebrania!
- Wszystkie dostępne w sklepie za Czerwone grosze ulepszacze(legendarne) otrzymały zmianę ceny. Nowa cena za ulepszacz to 400 czerwonych groszy.
- Obecnie “Topowe(Fort Verdentu)” Hodowle oraz Rolnictwo otrzymały zmniejszenie otrzymywanych wartości doświadczenia.
- Hodowlom oraz Rolnictwu z Włości Senegara w związku z tym, że już nie są “Topowe” zostały przywrócone pierwotne wartości doświadczenia.
- Aby móc korzystać z Dungeonów z surowcami należy spełnić kilka wymogów.
- Ukończyć quest "Posiłki" Księga II cz.5 Krwawe Bractwo [Wymóg Tymczasowy]
- Posiadać przedmiot Przepustka na Dungeon. 1 Przepustka na Dungeon = 1 min w dungeonie
- Aby wyświetliły się opcje dialogowe dla danego przedziału czasowego, jaki gracz może jednorazowo spędzić w dungeonie, należy spełnić 2 dodatkowe wymogi(przypisywanie dostępne przy wejściu na dungeon):
- Min Liczba Towarzyszy - Minimalna liczba towarzyszy, jakich trzeba przypisać do eskorty. Obecnie wystarczy posiadać towarzyszy i nie ma póki co wymagania poziomowego dla towarzysza, by mógł zostać przypisany.
- Min. Łączny Bonus - Minimalny łączny bonus(Zgodności z graczem), wymagany do wyświetlenia opcji dialogowej. Zgodność z graczem wyświetla się w opisie towarzysza.
- Jeśli gracz spełni tylko jedno wymaganie - Opcja dialogowa nie pojawi się.
|
Od 1min do 5 min
|
Od 6 min do 10 min
|
Od 11 min do 15 min
|
|
Ukryta Palmowa Polana
|
9
|
12
|
18
|
Min. Łączny Bonus
|
2
|
3
|
4
|
Min. Liczba Towarzyszy
|
Ukryta Dębowa Polana
|
9
|
12
|
18
|
Min. Łączny Bonus
|
2
|
3
|
4
|
Min. Liczba Towarzyszy
|
Ukryta Miedziana Jaskinia
|
9
|
12
|
18
|
Min. Łączny Bonus
|
2
|
3
|
4
|
Min. Liczba Towarzyszy
|
Ukryta Żelazna Jaskinia
|
9
|
12
|
18
|
Min. Łączny Bonus
|
2
|
3
|
4
|
Min. Liczba Towarzyszy
|
Ukryta Malwowa Polana
|
9
|
12
|
18
|
Min. Łączny Bonus
|
2
|
3
|
4
|
Min. Liczba Towarzyszy
|
Ukryta Smaglicowa Polana
|
9
|
12
|
18
|
Min. Łączny Bonus
|
2
|
3
|
4
|
Min. Liczba Towarzyszy
|
Ukryta Stokrotkowa Polana
|
9
|
12
|
18
|
Min. Łączny Bonus
|
2
|
3
|
4
|
Min. Liczba Towarzyszy
|
Ukryta Niezapominajkowa Polana
|
9
|
12
|
18
|
Min. Łączny Bonus
|
2
|
3
|
4
|
Min. Liczba Towarzyszy
|