Rozwój & Plany & Projekt

[ADM] Gitu
Swiezak



Profesja: Mag
Poziom: 120
Postów: 52
Reputacja: 269
21:29 / 25-02-2020

Zapewne Ci którzy śledzą rozwój, są ciekawi jakie mamy dalsze plany względem gry (my też chcielibyśmy to wiedzieć). Według mnie gra jest już w końcowym etapie rozwoju przed oficjalnym startem. I teraz pojawia się najważniejsza kwestia - co należy zrobić, aby gra naprawdę mogła oficjalnie wystartować? Chciałbym przedstawić kilka punktów, bez których (według mojej opinii) gra nie będzie kompletna.

1. Zmiana nazwy gry - myślę że obecna nazwa nie jest adekwatna do gry.

2. Ukończenie interfejsu gry

3. Balans postaci, potworów i przedmiotow

4. Questy oraz historie NPC

 

Jednak! Są to tylko moje prywatne przemyślenia. Dlatego też, mając świadomość, że nie jestem zbyt obiektywny, chciałbym zwrócić się do Was z prosbą, o napisanie swocih sugestii, czego grze brakuje, co musimy poprawić, aby gra mogła wystartowac (bo chyba tego wszyscy chcemy :D).


Polubienia: 7
Mafiu
Swiezak



Profesja: Łowca
Poziom: 15
Postów: 24
Reputacja: 39
21:48 / 25-02-2020

Zgadzam się że potrzeba tego wszystkiego ale bardziej potrzebujemy np.kamien tereportacji albo zwój bo nikomu na dłuższą metę nie będzie się chciało łazić po parę minut interfejs gry mam na myśli np sklep jest mało dopracowany powinien być tam tak samo jak w Margonem bo chyba myśl że to będzie najlepszy sposób na sklep następnym to będzie to żeby zrobić support tylko nie w forum tylko taki oddzielny support tylko żeby odpisywał do 12h a nie jak w Margonem 4 dni hehehe to tyle chyba mam nadzieję że moja opinia była dobra . hehe 


Polubienia: 1
Deedis
Ciekawy



Profesja: Łowca
Poziom: 150
Postów: 10
Reputacja: 73
23:24 / 25-02-2020

Z pewnością kilka poprawek do umiejętności , przedmiotów i potworków. Jeżeli chodzi o umki to dokładny opis tego co robią jakie obrażenia i działanie mają na danym poziomie i wzmocnienie obrażeń. Przedmioty to wiadomo gdzieś pisałem o specjalnych działaniach legend typu przywraca x % Hp podczas celnego ataku albo obija x % ataku podczasu przyjmowanego ciosu krytycznego.

Co jeszcze by się przydało dodanie wspólnego depozytu i kilku statystyk typu Hp Celność itp

Nie wiem jaki max poziom planujecie ale coś było ( jeżeli dobrze pamiętam ) 50 to dodanie przynajmniej 3-4 bossów na 45-50 


Polubienia: 2
Mafiu
Swiezak



Profesja: Łowca
Poziom: 15
Postów: 24
Reputacja: 39
08:28 / 26-02-2020

Chodziło coś tego typu jak w Margonem legendy .


Polubienia: 2
Marmu
Swiezak



Profesja: Mag
Poziom: 54
Postów: 32
Reputacja: 62
12:38 / 26-02-2020

Fantasia 

Fantasia Online 

Fantasia World 

Jak się trzymamy już tej nazwy


Polubienia: 2
Yuri
Swiezak



Profesja: Mag
Poziom: 150
Postów: 16
Reputacja: 51
21:09 / 26-02-2020

  1. MAPA (jak widać na załączonym screenie, mapa nie wyświetla się prawidłowo, co nie zachęca)
  2. PRZECIWNICY (patrz. scr. Proponuję, aby atakujący nas przeciwnicy wyświetlali się w lewej stronie, tak aby było wiadomo z kim walczymy) [Tempermonkey kod dla graczy]

  3. INFO z walki (Dodałbym wiadomości ile obrażeń otrzymujemy, bo to też powinien wiedzieć gracz. Chodzi o zakładke ServerLog)
  4. OBSTACLES Błąd z kolizjami poruszany już
  5. WIADOMOŚCI PRYWATNE (niby coś jest, ale tylko Gitu wie jak z tego korzystać, proponuje tu system taki jak w innych grach tego typu, osobna zakładka na czacie Prywatny)
  6. CZAT (podczas przeglądania czatu, gdy pojawi się nowa wiadomość, zostajemy przeniesini na sam dół. Gdy jednak nie skrolujemy, a nowa wiadomość się pojawi, to czas nie przesuwa się na nią)
  7. UMIEJETNOSCI (przydzielanie umiejętności jest niewygodne przy tak małym plusie)
  8. MINI MAPA (w obecnych czasach, gdy mini mapa nie wyświetla aktualnej lokalizacji na bierząco i przeciwników na niej to nie świadczy to o dbaniu graczy)
  9. KLANY (ogarnięcie tego tematu, bo aktualnie chyba nie ma z tego zbyt wiele pożytku)
  10. POCZTA (nie jestem pewny czy działa jak powinna)
  11. POSTAC W GRZE (powinno zostac zablokowane zalogowanie się na swoje dwie postacie w dwóch kartach w jednym czasie)
  12. WYRZUCANIE (upuszczane przedmioty na mape powinny się pojawiać w miejscu, gdzie stoi postać, a nie gdzie dostanie myszka)
  13. SUPPORT (zakładka, gdzie gracze mogą zgłaszać swoje indywidualne problemy, a oddelegowani do tego ludzie będą im pomagać)
Jak dla mnie to to jest kilka takich ważniejszych kwestii, reszta powinnna być poprawiana, jak te będą ogarnięte. Pozdrawiam Yuri.

 

AD. 1.

  • QUESTY (początkowe questy muszą być jasno opisane, żeby nie trzeba było bieć trzy mapy dalej, aby je wykonać)

Polubienia: 6
[ADM] Gitu
Swiezak



Profesja: Mag
Poziom: 120
Postów: 52
Reputacja: 269
20:43 / 01-03-2020

Oke dzięki, jutro zajme się rozpisaniem tematów dla poszczegółnych elementów gry, które tutaj opisaliście


Polubienia: 3
[ADM] Gitu
Swiezak



Profesja: Mag
Poziom: 120
Postów: 52
Reputacja: 269
22:36 / 02-03-2020

@Yuri pkt MAPA (jak widać na załączonym screenie, mapa nie wyświetla się prawidłowo, co nie zachęca)  poprawiony

Jako ze dzisiaj poprawialem ta mape nie mam juz czasu dodac tematow na forum, przekladam to na jutro :(


Polubienia: 1
[ADM] Gitu
Swiezak



Profesja: Mag
Poziom: 120
Postów: 52
Reputacja: 269
15:13 / 15-03-2020

@Yuri

Punkty 3,4,11,12,13 Gotowe :)

Teraz zabieram sie za te grubsze


Polubienia: 1
Yuri
Swiezak



Profesja: Mag
Poziom: 150
Postów: 16
Reputacja: 51
06:55 / 18-03-2020

Zauważyłem, że aby przerwać walkę z mobem wystarczy odświeżyć stronę. Proponuję, aby było zapisywane gdzieś z którym przeciwnikiem się walczy i takie wychodzenie z gry podczas walki było jakoś egzekwowane.

 

Proponuję ustawić szerokość minimalna okna, na szerokość dolnej belki, usprawni to trochę grę na mniejszych monitorach


Polubienia: 0
[ADM] Gitu
Swiezak



Profesja: Mag
Poziom: 120
Postów: 52
Reputacja: 269
11:35 / 18-03-2020

Pytanie co masz na mysli "egzekwowane", co mialbym robic?


Polubienia: 0
Marmu
Swiezak



Profesja: Mag
Poziom: 54
Postów: 32
Reputacja: 62
12:07 / 18-03-2020

Jak walczysz z mobem to gdy gracz się lognie postać zostaje na mapie a mob może dalej bić nasza postać?


Polubienia: 0
Marmu
Swiezak



Profesja: Mag
Poziom: 54
Postów: 32
Reputacja: 62
12:08 / 18-03-2020

Tylko w przypadku walki 


Polubienia: 0
[ADM] Veres
Swiezak



Profesja: Mag
Poziom: 15
Postów: 44
Reputacja: 176
13:19 / 18-03-2020

Dokładnie dopiero gdy postać stoi bezczynnie przez 30 sekund może zostać wylogowana. 


Polubienia: 0
Yuri
Swiezak



Profesja: Mag
Poziom: 150
Postów: 16
Reputacja: 51
17:04 / 18-03-2020

Dokłądnie o to chodzi, do tego pasuje dodac zabezpieczenie, że przez te 30 sekund nie mozemy wejść na inną postać.


Polubienia: 0
[ADM] Gitu
Swiezak



Profesja: Mag
Poziom: 120
Postów: 52
Reputacja: 269
19:50 / 19-03-2020

Wrzucono nowy feature - gdy postać jest w walce i zamknie ktos okno przegladarki lub karte lub neta rozłączy, postać pozostaje przez 40 sekund w grze, dopiero później ją wyrzuca. Jeśli postać nie była atakowana przez 30 sekund to odrazu wyrzuca ją z gry


Polubienia: 3