Wasze propozycje

[ADM] Gitu
Swiezak



Profesja: Łowca
Poziom: 24
Postów: 64
Reputacja: 121
19:59 / 03-12-2019

Hej, jako że start gry zbliża się coraz bardziej, chciałbym się zapytać co chcelibyście, abyśmy dodali lub zmieniili w mechanice gry


Polubienia: 4
Deedis
Swiezak



Profesja: Łowca
Poziom: 72
Postów: 36
Reputacja: 67
20:27 / 03-12-2019

Na pewno lepszy drop z bossów i rozbudowanie przedmiotów ( statystyki, bonusy itp)

 


Polubienia: 1
[ADM] Gitu
Swiezak



Profesja: Łowca
Poziom: 24
Postów: 64
Reputacja: 121
20:29 / 03-12-2019

Chodzi mi bardziej o samo działanie gry, niż jej zawartość. Mamy na uwagę balans przedmiotów i potworów, lecz w pierwszej kolejności musimy skończyc mechanikę :)


Polubienia: 1
Marmu
Swiezak



Profesja: Mag
Poziom: 54
Postów: 42
Reputacja: 59
21:30 / 03-12-2019

Szybki pasek na potki leczące? Bo tak średnio z tym otwieraniem torby i spamieniu w ten jeden potek by lekną. Jak i naprawę paska szybkiego wyboru zaklęć bo tak trochę dziwnie działa


Polubienia: 3
Yuri
Swiezak



Profesja: Mag
Poziom: 53
Postów: 31
Reputacja: 44
21:31 / 03-12-2019

Jak dla mnie ciekawym rozwiązaniem byłoby pozbycie się podziału na profesje, a oparcie się bardziej na czymś w rodzaju "drzewku rozwoju". W tym drzewku rozwijali byśmy swoje umiejętności w danym kierunku, na przykład elementy związane z siłą, by stać się wojownikiem lub coś związanego z intelektem by móc rozwijać magiczne zdolności. 


Polubienia: 5
Quoreon
Nowy



Profesja: Łowca
Poziom: 70
Postów: 4
Reputacja: 12
22:01 / 03-12-2019

moją  propozycją będą tak zwani "Mistrzowie" profesji coś w stylu guru  każdej z profesji  i po osiągnięciu 50 poziomu specjalny quest, że już mamy obycie z profesją, którą wybraliśmy np zabicie jakiegoś potężnego potwora lub coś w  ten deseń  a nagrodą Mityczny oręż dla każdej z profek

Wyglądałoby to mniej/więcej tak :

Mistrzowie 

Brutus - Wojownicy

Potężny Magus - Magowie

Zwinny - Łowcy 

Itemy :

Wojownik - Miecz lub Topór

Mag - Różdżka 

Łowca - Kusza lub Łuk


Polubienia: 3
areczek
Nowy



Profesja: Wojownik
Poziom: 30
Postów: 1
Reputacja: 2
07:52 / 04-12-2019

1. Slot pod bronią wykorzystać do kolejnego uposażenia(pierścienie).

2. Strzały/kołczany w miejscu tarczy dla łowców.

3. Interaktywna mapa(gdy chodzimy to znacznik się rusza).

4. Poprawienie przeciągania ikonek umiejętności oraz innych rzeczy na "szybki pasek" jak i dodanie przeliczników do umiejętności. Również można pokusić się o rozszerzenie bardziej tego choć do tego potrzebne są jakiekolwiek przeliczniki żeby to miało ręce i nogi jak i sam opis, rozbudowa o nauczanie umiejętności za złoto (gdzieś te złoto musi ubywać).

5. Szczątkowa ilość quest'ów na zasadzie idź od wodza do rybaka, grabarza potem do karczmy zapytaj pięciu strażników zrób fikołka, zaczekaj 25minut i gotowe. Brak jakichkolwiek ograniczeń czasowych(ewentualnie 5min lub jakiś bardzo ważny quest to wtedy można dodać dłuższy czas choć i tak to jest tylko utrudnianie graczowi, a to chyba niezbyt na rękę nikomu) - piszę to już z wyprzedzeniem ponieważ taki gatunek gry się tym bardzo mocno charakteryzuje, a lepiej już iść w stronę ciekawego grindu niż samej totalne fabuły, fabuła gry to dodatek.

6. Przyjaciele/Wrogowie - zmniejszenie okienka i dodanie od razu podziału bez potrzeby klikania w daną zakładkę bo sztucznie ją to tylko powiększa, a wiadomo że zgrabne jest piękniejsze.

7. Zmiana nazwy profesji rycerz na wojownik jest to wiadomy zabieg raczej nie wymagający rozwinięcia się. Jeżeli trzeba to mogę to rozwinąć.

8. Rozłożenie zakładek chatu w następujący sposób główny/świat->prywanty->klan->pomoc-> a do zakładki server log podpiąć istotne interakcję jakie wykonujemy ewentualnie pozbycie się tej zakładki chyba, że jest inny cel tej zakładki.

9. "szybki pasek" jak i sam ekran gry poprawienie w taki sposób żeby skalował się według  wielkości rozdziałki przeglądarki, dorzucam screen'a bo może być to niezrozumiałe za bardzo: https://imgur.com/a/VjBzX72

10. Skalowanie wszystkich rzeczy które możemy otworzyć (klan, przyjaciele itd) według wielkości rozdzielczości przeglądarki.

11. Rozbudowanie paska o kolejne pozycje hp oraz mana(?) ponieważ aktualny pasek w lewym dolnym rogu jest bardzo mało intuicyjny i wręcz powiedziałbym męczący.

12. Zmniejszenie ilości exp'a jak i złota ze skrzynek tak żeby sens był robić na początku serwera quest'y póki cena złota nie poleci zbyt na pysk. Również dodanie progu level'owego do otworzenia danej skrzynki, a nie że na 1lvl'u ktoś poleci po skrzynkę z której jest 10k exp'a to ma być dodatek a nie wymóg lepiej tego się trzymać.

13. Statystyki - po najechaniu na daną statystykę żeby pokazywało jaki jest przelicznik i jaki % bonusu z tego mamy bo np. teraz poza 20 punktami w krytyk nie wiem czy ja mam 0,5% 1% a może 20% na cios krytyczny.

14. Posegregowanie outfitów, które mamy do wybrania z podstawowych według profesji.

15. Możliwość przyspieszenia bitwy z potworem tak żeby nie trzeba było po prostu czekać (nie wiem jak ma to wyglądać po ukończeniu systemu walk więc dorzucam tą propozycję)

Takie tam szybkie 15 propozycji z mojej strony, może rozruszam towarzystwo które się bawi na serwerze. Stricte kosmetycznych propozycji nie dawałem aczkolwiek również mogę nadmienić choć nie wiem czy jest sens na tym etapie serwera do tego aż tak mocno przykuwać uwagę kiedy są istotniejsze rzeczy do zrobienia niż poprawienie wyglądu na becie.

Również rzucam taką luźną propozycję aby administratorzy gry otworzyli jakiś temat na forum i dodawali co jest dodane/zmienione itd.


Polubienia: 2
[ADM] Gitu
Swiezak



Profesja: Łowca
Poziom: 24
Postów: 64
Reputacja: 121
18:04 / 04-12-2019

@Marmu

Cos dzisiaj poprawilem, ale nie wiem czy o to chodzilo. Jakbys mogl opisz mi to dokladniej

@Yuri @Quoreon

Nie bedzie usuniecia profesji, aczkolwiek zgodnie z pomyslem "Mistrzow" bedzie drzewko umiejetnosci do rozwiniecia profesji. Czyli np jestesmy "Wojownikiem" (nazwa profesji zmieniona dzisiaj) i mozemy rozwinac swoja postac przykladowo w dwa kierunki -> Barbarzynca (ma wiecej ataku i mniej obrony) lub Rycerz (wiecej obrony, a mniej ataku) i tym sposobem bedziemy miec inne czary i inne zastosowanie klasy.

@areczek

1. Slot pod bronia jest wykorzystywany dla pierscieni, poprostu trudno jest znalezc :P

2. Narazie nie zamierzam wprowadzac strzal i amunicji

3. Chodzi Ci o takie kolko z minimapa?

4. Lekko poprawilem to przeciaganie umiejek. Co do opisow i zakresu obrazen to jest to problematyczne, gdyz przelicznikiem sa inne w zaleznosci od poziomu gracza, poziomu targetu, poziomu umiejetnosci i wrazliwosci targetu na dany typ obrazen :P

6. @todo na kiedys

7  Zmienione

8. Narazie nie zamierzam dopasowwyac gry i okien do responsywnosci, aczkolwiek jesli chodzi o pasek szybkiego uzytku bede musial cos wykombinowac

11. Nie mam za bardzo pomyslu jak to ma wygladac, aczkolwiek jestem za

15. Nie dojdzie, ogolnie walka jest real time i mnostwo umiejetnosci ma efekty czasowe, wiec nie mozemy przyspieszyc tego


Polubienia: 1
Marmu
Swiezak



Profesja: Mag
Poziom: 54
Postów: 42
Reputacja: 59
18:20 / 04-12-2019

W skrócie

Błąd 1 - https://imgur.com/3mKj5UV Czego ja właściwie używam?! Ognia, tej kuli? Nie wiem. Leci kula to chyba to (pod mocką leczenia widać,że coś jest. Zbugowane to troszku)
Błąd 2 - Prócz 1,2 oraz 3 to połowa paska nie działa 


To tyle 


Polubienia: 1
[ADM] Gitu
Swiezak



Profesja: Łowca
Poziom: 24
Postów: 64
Reputacja: 121
18:24 / 04-12-2019

@ Marmu

Sprobuj w sklepie zresetowac umiejetnosci i jeszcze raz wrzucic w okno szybkiego uzytku. Co do tego, ze polowa nie dziala, nie pisze przypadkiem po prawo na dole ze "Trzeba wybrac cel"?


Polubienia: 1
[ADM] Arab
Swiezak



Profesja: Mag
Poziom: 62
Postów: 32
Reputacja: 49
13:47 / 05-12-2019

@ Suchodolski

Zgłos bład w tym temacie http://fantasy-world.pl/forum/topic/44

Natychamiastowo zostanie rozwiazany.


Polubienia: 1
[ADM] Gitu
Swiezak



Profesja: Łowca
Poziom: 24
Postów: 64
Reputacja: 121
20:12 / 10-12-2019

BUMP

Moze cos nowego? :D


Polubienia: 2
Marmu
Swiezak



Profesja: Mag
Poziom: 54
Postów: 42
Reputacja: 59
21:23 / 11-12-2019

Długo mie nie było xd. Cóż taka propozycja na szybko. Jakie autonamierzanie w questach? I skoro będzie takie coś jak alchemia zbieractwo to może dodać receptury?

Lub jakieś drzewko rzemieślnicze? Skoro ma być drzewko klas? Że npc by miałyby dla nas jakieś daily qesty nwm zrób to zrób tamto i przynieś mi to

Droga alchemika rzemieślnika górnika i takie coś mniej więcej 

Moglibyśmy się uczyć poszczególnych drzewek a potem np od jakieś mastera danej profesji i im wyższy pozio, npc chcą bardziej wymagajace produkty 


Polubienia: 1
Yuri
Swiezak



Profesja: Mag
Poziom: 53
Postów: 31
Reputacja: 44
13:18 / 15-12-2019

Proponuję ogarnąć minimapę, aby nie rozciągałą tak podglądu bo wygląda to tragicznie.

Aktualnie: https://imgur.com/a/Vu7CgDr

Moja propozycja: https://imgur.com/a/8MbnmXf

 

jeśli ktoś korzysta z rozszerzenia Tampermonkey to prosze: https://pastebin.com/pWzKGzw4


Polubienia: 2
[ADM] Gitu
Swiezak



Profesja: Łowca
Poziom: 24
Postów: 64
Reputacja: 121
20:07 / 18-12-2019

@Yuri dzięki za propozycję, dodałem do gry :P


Polubienia: 2
Yuri
Swiezak



Profesja: Mag
Poziom: 53
Postów: 31
Reputacja: 44
11:41 / 20-12-2019

Małą aktualizacja do mapy: https://pastebin.com/2Cnj90QY

Wprowadza poruszanie się znacznika postacii. (Sam już musisz znaleźć która to funkcja od tego jest)


Polubienia: 1
Karolek
Nowicjusz



Profesja: Wojownik
Poziom: 3
Postów: 13
Reputacja: 14
02:25 / 22-03-2020

Fajne by było jak byście dodali strefę czerwona i pomarańczowa i zielona każda z tych stref to jak taka mapa tylko np na czerwonej można bić każdego nawet jeśli ma wyłaczone zablokowanie pvp a na pomarańczowo to można kogoś bić jak np ma właczone a jak nie ma to nie można bić a jak jest zielone to wcale nie można bić :) pozdrawiam Karol.


Polubienia: 1
[ADM] Veres
Swiezak



Profesja: Mag
Poziom: 21
Postów: 58
Reputacja: 118
10:33 / 22-03-2020

Rozważamy to i zostanie to wprowadzone w najbliższym czasie. 


Polubienia: 2
Enilamek
Ciekawy



Profesja: Wojownik
Poziom: 31
Postów: 8
Reputacja: 8
21:37 / 22-03-2020

Proponuję zmniejszenie zasięgu poruszania sie na kliknięcie ponieważ gracze wtedy wszędzie będą poruszac sie automatycznie a chodzi o to aby czasami tez pomyśleli.


Polubienia: 1
[ADM] Veres
Swiezak



Profesja: Mag
Poziom: 21
Postów: 58
Reputacja: 118
22:32 / 22-03-2020

To poruszaj się klawiaturą ^^


Polubienia: 1
Yuri
Swiezak



Profesja: Mag
Poziom: 53
Postów: 31
Reputacja: 44
18:09 / 23-03-2020

Proponuję dodać obramowania to itemków z odpowiednią rangą. 


Polubienia: 1
Jax
Nowy



Profesja: Mag
Poziom: 2
Postów: 3
Reputacja: 4
01:54 / 16-04-2020

1. Poprawa przejrzystości forum, mechaniki forum, bo jest niestety strasznie okrojona, niewygodna. 
2. Wdrożenie podglądania, kto dał polubienie na forum, oraz możliwość wpisywania komentarza w ocenę (polubienie).
3. Przeprowadzanie eventów, również fajnie gdyby było coś na otwarcie gry.
4. Po otworzeniu dowolnego okna w grze (np. moja postać (tam gdzie eq)) możliwość poruszania się, ponieważ nie da się poruszać, ani jakkolwiek korzystać z funkcji postaci, da się dopiero po zamknięciu.
5. Możliwość korzystania z przedmiotów nie tylko dwuklikiem (bo jak jest duża ilość itemów i otwiera/korzysta się dwuklikiem to zaznacza nam jakieś teksty, zamiast korzystać z tych przedmiotów i jest to bardzo uciążliwe). Na korzystanie z itemków mam takie pomysły również: Jeden klik PPM na item i go użyjemy, przeciąganie itemku, którego chcemy użyć na EQ (ale najlepiej z tym PPM, najwygodniej będzie).
6. Możliwość przesuwania itemków w ekwipunku gdzie się chce, bo sortują się po kolei co jest niefajne, wiele graczy lubi mieć porządek w torbie i sobie poukładać np. miksturki na górze, a coś tam na dole.

7. Ostatnie i najważniejsze tak myślę - dodanie wioski startowej, bo obecna (plaża) jest niestety okropna, bardziej zniechęca niż zachęca do gry, nie przyjmujcie tego jako krytyki, tylko chęć zmiany przez konsumenta. 

 

P.S. Ale serio, wioska startowa w obecnym stanie jest okropna, bardziej proponowałbym zmianę tej lokacji dla wyższych lvli i dodanie startowej blisko miasta w najlepiej jakimś zalesionym terenie czy coś, oraz dodanie serii questów i najlepiej trackingu, gracze szybko się odnajdą, wioska nie będzie oczoje..rażąca xD i przynajmniej będzie zachęcać do gry. 


Jak na razie to tyle, mam nadzieję, że pomogłem w jakikolwiek sposób i fajnie by było gdybyście to wszystko dodali/naprawili to gra byłaby o wiele bardziej grywalna! :D
Pozdrawiam, Jax.


Polubienia: 1
[ADM] Veres
Swiezak



Profesja: Mag
Poziom: 21
Postów: 58
Reputacja: 118
11:16 / 16-04-2020

7. Odnośnie startowej lokacji to myślałem nad zmianą jej wyglądu, bo mi osobiście samemu średnio pasuje. Jeśli chodzi o zalesione tereny to nie będą na starcie gry. Druga wyspa na którą możemy się udać jest już w leśnym klimacie. Każda gra zaczyna gdzieś w lesie, czemu ciągle to powielać. 

6. Ta funkcja jest już w grze i działa.


Polubienia: 1
Jax
Nowy



Profesja: Mag
Poziom: 2
Postów: 3
Reputacja: 4
17:34 / 16-04-2020

@Veres

Co do wioski to ogólnie byłoby okej, gdyby były ciemne odcienie kolorów i bardziej prosta dla nowego gracza. Plaża razi strasznie w oczy i nie wiadomo co, gdzie i jak w większości.

 

A co do odpowiedzi na 6 punkt to masz rację, zauważyłem już. xD

Jak odniesiesz się do reszty moich punktów? (1-5).


Polubienia: 1
Yuri
Swiezak



Profesja: Mag
Poziom: 53
Postów: 31
Reputacja: 44
19:27 / 16-04-2020

Ad 1. Tak, forum jest do przerobienie, o czym wspominał sam Gitu. Nie uznał jednak, że jest to priorytetowa sprawa, gdyż woli ukończyć systemy w grze. Przypomnę tylko, że gra jest tworzona po godzinach, więc sprawy prywatne wpływają na wolniejszy rozwój.

Ad 2. Zapewne będzie go dodane w odnowionym forum, ale to już do pierwszego podpunktu bym zaliczył. 

 Ad 3. Z tego co mi wiadomo, jest jakiś system do eventów, jednym z nich jest coś typu rajd, ale to już Gitu musi się wypowiedzieć.

Ad 4. dziwne u mnie działa, tyle że ja korzystam z chodzenia myszka, nie wiem jak klawiatura.

Ad 5. Prawym przyciskiem to bym proponował, żeby pokazywało się menu wyboru (wyrzuć, użyj). Wyszedłbym z tym bardziej do przodu z myśleniem o tym, żeby powoli zacząć wspierać urządzenia inne niż desktopy. Zresztą dotykowe ekrany by skorzystały na ulepszeniu używania itemkow. Jest to kwestia do przemyślenia


Polubienia: 1
[ADM] Veres
Swiezak



Profesja: Mag
Poziom: 21
Postów: 58
Reputacja: 118
09:37 / 17-04-2020

Ad 1. Forum na obecną chwilę zostanie takie jakie jest, na pierwszym miejscu stoi grywalność gry, po wypuszczeniu jej w eter, zajmiemy się forum, gdy będzie większy napływ graczy.

Ad 2. To samo co pkt. 1

Ad 3. Gra jest w fazie deweloperskiej, czyli na obecną chwilę nie będzie żadnych eventów, bo gracie na serwerze testowym. Można powiedzieć, że jesteście bieżącymi testerami gry. Jeśli chodzi o przyszłość, to tak będą eventy w zależności od okazji. W grze będą również występować eventy globalne, które są oskryptowane i dotyczą konkretnych rzeczy. Np. rajd na daną lokację, zwiększony exp, zwiększony drop itp...

Ad 4. To już pytanie do Gita, możliwe, że się to poprawi jak będzie sprawiało Wam tyle problemu.

Ad 5. Myślę, że to też do zmiany tak jak napisałeś.

Co do mapki, to właśnie zmotywowałeś mnie do jej nowej formy, bardziej przyjaznej dla nowego gracza. Będzie stworzona na zasadzie prowadzenia za rączkę, aby każdy nowy nie miał problemów z zapoznaniem się z grą. 


Polubienia: 3
Narahito
Nowy



Profesja: Łowca
Poziom: 4
Postów: 5
Reputacja: 0
13:06 / 03-05-2020

Dodał bym nad npc który ma do nas jakiś quest znak zapytania, to nam da większą wygode. i  log walki podobny jak w Margonem.. System umiejętnośći też troche tak *leży* niby coś tam odblokowujemy ale nie można tego użyć my sami. Ogólnie narazie próbowałbym upodobnić grę do margonem z lat 2006-2010. Dodawanie dodatków mini map innych pierdół nie ma sensu na obecnym etapie gry. Dodanie tytanów herosów też oczywiśćie byłoby *konieczne* lub coś w ten desen.:D


Polubienia: 0
Yuri
Swiezak



Profesja: Mag
Poziom: 53
Postów: 31
Reputacja: 44
13:13 / 03-05-2020

Narahino, sugeruję lepiej zapoznać się z aktualnie dostępnymi mechanikami. Rzeczy typu minimapa, powstały na prośbę aktualnych graczy. Jeśli dokładniej zobaczysz, to administracja cały czas bierze pod uwagę głos graczy. 

Umiejętności przecież można używać i robi to każdy gracz, jeśli masz z nimi problemy to napisz o tym na forum.

Co do tych "pytajników" to dobry pomysł.

A i jeszcze jeśli chcesz upodabniać grę do innej, nie zakładaj, że każdy w nią grał w ogóle lub w tamtym czasie.


Polubienia: 1
Narahito
Nowy



Profesja: Łowca
Poziom: 4
Postów: 5
Reputacja: 0
13:18 / 03-05-2020

Yuri. Jak znajdę to wyślę link do filmiku na youtube jak gra wyglądała  10 lat temu A minimape to miałem na myśli, że dodatek, że R wciskasz i mapa się pojawia xd

 


Polubienia: 0
[ADM] Veres
Swiezak



Profesja: Mag
Poziom: 21
Postów: 58
Reputacja: 118
22:27 / 03-05-2020

To tak jak porównywanie biedronki i Lidla, niby to samo, ale jednak inne. Nie będzie to drugie Margonem koniec. Gra będzie szła w zupełnie innym kierunku niż idzie Margonem. 


Polubienia: 0