Kowalstwo

Kartofel
Nowy



Profesja: Mag
Poziom: 200
Postów: 5
Reputacja: 7
20:44 / 29-02-2024

Dzisiaj udostępniam Wam opis tego co znajdzie się w podstawowej wersji Kowalstwa. Podstawowej bo są przewidziane dwa rozszerzenia.
Aktualnie kończę konfigurowanie i wgrywanie na testowy serwer. Oprócz testów, pozostało wgrać grafiki, które Błazen zdołał już ukończyć oraz ustawić statystyki w przedmiotach. Informuję również, że nie ma jeszcze(pomimo ukończenia większości rzeczy) daty wydania kowalstwa - dlatego też wszelkie "przecieki" prosiłbym traktować jako nieprawdę. Jesteśmy małym gronem twórców, które chce oddać w ręce graczy możliwie najlepsze - jak na nasze możliwości - aktualizacje. Dlatego też prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość.

  1. Czym jest kowalstwo?
    • Kowalstwo jest alternatywną metodą zdobywania ekwipunku oraz doświadczenia w grze.
  2. Z czego składa się kowalstwo?
    • Kowalstwo składa się z czterech elementów:
      • “Pomocy” czyli Wypraw Wydobywczych.
      • “Przygotowań” czyli Pieca Hutniczego.
      • “Trzonu” czyli Kowadła.
      • “Przedłużenia” czyli Stołu Kowalskiego.
  3. Czym są Wyprawy Wydobywcze i jak działają?
    • Wyprawy wydobywcze polegają na wysyłaniu towarzyszy do wydobywania surowców. W przypadku kowalstwa wysyła się towarzyszy po węgiel.
    • Oprócz wysyłania towarzyszy po węgiel, gracz może znaleźć ten surowiec również na zwykłych mapach.
    • Węgiel jest niezbędny do funkcjonowania Pieca Hutniczego.
    • Wysyłanie towarzyszy gwarantuje po zakończeniu wydobywania punkty doświadczenia zarówno dla towarzysza jak i dla gracza.
    • Wydobywanie surowców przez towarzysza trwa 240 minut, jednak ten czas można dwukrotnie obniżyć o 30 minut dzięki umiejętnościom do końcowych 180 minut.
  4. Czym jest Piec Hutniczy i jak działa?
    • Piec hutniczy pozwala na przetopienie specjalnych rud, możliwych do zakupienia u NPC.
    • Do przetopienia specjalnych rud potrzebny jest węgiel w ilości 60 sztuk.
    • Czas przetopienia specjalnej Rudy to 180 minut.
    • Gracz może także uruchomić piec hutniczy posiadając mniejszą ilość węgla, konkretnie 40 lub 20 sztuk jednak szansa na powodzenie przetopienie zmniejsza się do kolejno 66% i 33%.
    • W przypadku niepowodzenia gracz otrzymuje złom, który może posłużyć do zwiększenia szansy na powodzenie wytwarzania w kowadle.
    • Prawidłowo przetopione specjalne rudy gracz może wykorzystać do tworzenia w kowadle.
  5. Czym jest Kowadło i jak działa?
    • Kowadło pozwala na tworzenie prototypów ze specjalnych przetopionych rud w piecu hutniczym, prototypów wyższej rzadkości z prototypów niższej rzadkości oraz ekwipunku z prototypów w tej samej rzadkości.
    • Jak wygląda proces tworzenia:
      • 1 przetopiona ruda -> 1 prototyp zwykły
      • 5 prototypów zwykłych -> 1 ekwipunek zwykły
      • 5 prototypów zwykłych -> 1 prototyp rzadki
      • 4 prototypy rzadkie -> 1 ekwipunek rzadki
      • 4 prototypy rzadkie -> 1 prototyp epicki
      • 4 prototypy epickie -> 1 ekwipunek epicki
      • 4 prototypy epickie -> 1 prototyp legendarny
      • 3 prototypy legendarne -> 1 ekwipunek legendarny
    • Zwiększanie szansy na powodzenie przy wytwarzaniu w kowadle składa się z czterech elementów:
      • Narzędzia - wytwarzane są w osobnym kowadle z dwóch kłód drewna oraz dwóch sztuk rudy metalu. Wybór ma wpływ na zwiększenie szansy procentowej przy wytwarzaniu w kowadle, jak i na wytrzymałość narzędzia. Narzędzie może ulec zniszczeniu po wytworzeniu przedmiotu w kowadle. Narzędzia jako jedyne mogą zwiększać szansę na powodzenie przy wytwarzaniu w kowadle o wartość większą niż 25%. Wartość maksymalna to 100%. Jest 7 narzędzi, możliwych do wytworzenia w osobnym kowadle:
        • Narzędzie z rudy miedzi oraz kłody palmowej  - zwiększa szansę o 5%, szansa na zniszczenie to 95%.
        • Narzędzie z rudy żelaza oraz kłody dębowej - zwiększa szansę o 10%, szansa na zniszczenie to 90%.
        • Narzędzie z rudy srebra oraz kłody sosnowej - zwiększa szansę o 15%, szansa na zniszczenie to 85%.
        • Narzędzie z rudy złota oraz kłody klonowej - zwiększa szansę o 20%, szansa na zniszczenie to 80%.
        • Narzędzie z rudy platyny oraz kłody bukowej - zwiększa szansę o 25%, szansa na zniszczenie to 75%.
        • Narzędzie z rudy szmaragdu oraz kłody wiązowej - zwiększa szansę o 30%, szansa na zniszczenie to 70%.
        • Narzędzie z rudy obsydianu oraz kłody olchowej - zwiększa szansę o 35%, szanse na zniszczenie to 65%.
      • Złom - w przypadku niepowodzenia przy przetapianiu w piecu hutniczym lub wytwarzaniu w kowadle gracz może otrzymać złom. Złom zwiększa szansę na wytworzenie w kowadle i zużywa się każdorazowo przy wytwarzaniu w kowadle. Maksymalne zwiększenie szansy ze złomu to 25%. Są cztery rodzaje złomu:
        • Złom typu zwykłego - zwiększa szansę na wytworzenie kowadle o 2,5%.
        • Złom typu rzadkiego - zwiększa szansę na wytworzenie w kowadle o 5%.
        • Złom typu epickiego - zwiększa szansę na wytworzenie w kowadle o 10%.
        • Złom typu legendarnego - zwiększa szansę na wytworzenie w kowadle o 15%.
      • Doświadczenie - każde wytworzenie prototypu czy ekwipunku zwiększa szansę na powodzenie. Maksymalne zwiększenie szansy z doświadczenia to 25%. Szansa, która wynika z doświadczenia może ulec pomniejszeniu o 5% w przypadku gdy gracz nie wytworzył żadnego prototypu lub ekwipunku od ponad 12 godzin. Szansa z doświadczenia w przypadku długotrwałego nie wytwarzania w kowadle nie może przyjmować wartości ujemnych, a także nie wpływa negatywnie na pozostałe części składowe szansy na powodzenie przy tworzeniu w kowadle.
        • Wytworzenie prototypu zwykłego zwiększa szansę o 0,05%
        • Wytworzenie prototypu rzadkiego zwiększa szanse o 0,2%
        • Wytworzenie prototypu epickiego zwiększa szansę o 0,8%
        • Wytworzenie prototypu legendarnego zwiększa szansę o 2,4%
        • Wytworzenie ekwipunku zwykłego zwiększa szanse o 0,5%
        • Wytworzenie ekwipunku rzadkiego zwiększa szanse o 2%
        • Wytworzenie ekwipunku epickiego zwiększa szanse o 8%
        • Wytworzenie ekwipunku legendarnego zwiększa szanse o 24%
      • Umiejętności - 33 umiejętności, które łącznie można ulepszyć 250 razy, a każde ulepszenie, zwiększa szansę na powodzenie wytworzenia przedmiotów kowadle o 0,1%. Maksymalne zwiększenie szansy z umiejętności to 25%.
      • W ustawieniach kowadła, gracz może zablokować wyświetlanie się poszczególnych rzeczy w oknie wyboru przedmiotu do wytworzenia. Opcja dialogowa blokująca daną rzecz, jest także opcją, która może ją odblokować. Rzeczy, które gracz może zablokować to:
        • Wyświetlanie prototypów.
        • Wyświetlanie ekwipunku.
        • Wyświetlanie zwykłych.
        • Wyświetlanie rzadkich.
        • Wyświetlanie epickich.
        • Wyświetlanie legendarnych.
    • Certyfikaty przy wytwarzaniu ekwipunku.
      • Przy pierwszym wytworzeniu ekwipunku każdego rodzaju i rzadkości, poprzedzonego wytworzeniem odpowiadającego prototypu rzadkości zwykłej przyznawany jest certyfikat na odtwarzanie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza.
      • Cechy certyfikatów oraz ich rangi:
        • Certyfikaty ekwipunku zwykłego:
          • Ranga SSS - przyznawana za wytworzenie ekwipunku zwykłego w mniej niż 900 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 900 minut. 
          • Ranga SS - przyznawana za wytworzenie ekwipunku zwykłego w mniej niż 1350 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 1350 minut.
          • Ranga S - przyznawana za wytworzenie ekwipunku zwykłego w mniej niż 1800 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 1800 minut.
          • Ranga AAA - przyznawana za wytworzenie ekwipunku zwykłego w mniej niż 2250 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 2250 minut.
          • Ranga AA - przyznawana za wytworzenie ekwipunku zwykłego w mniej niż 2700 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 2700 minut.
          • Ranga A - przyznawana za wytworzenie ekwipunku zwykłego w mniej niż 3150 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 3150 minut.
          • Ranga B - przyznawana za wytworzenie ekwipunku zwykłego w mniej niż 3600 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 3600 minut.
          • Ranga C - przyznawana za wytworzenie ekwipunku zwykłego w mniej niż 4050 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 4050 minut.
          • Ranga D - przyznawana za wytworzenie ekwipunku zwykłego w mniej niż 4500 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 4500 minut.
          • Ranga E - przyznawana za wytworzenie ekwipunku zwykłego w mniej niż 4950 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 4950 minut.
          • Ranga F - przyznawana za wytworzenie ekwipunku zwykłego w mniej niż 5400 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 5400 minut.
        • Certyfikaty ekwipunku rzadkiego:
          • Ranga SSS - przyznawana za wytworzenie ekwipunku rzadkiego w mniej niż 3600 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 3600 minut.
          • Ranga SS - przyznawana za wytworzenie ekwipunku rzadkiego w mniej niż 5400 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 5400 minut.
          • Ranga S - przyznawana za wytworzenie ekwipunku rzadkiego w mniej niż 7200 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 7200 minut.
          • Ranga AAA - przyznawana za wytworzenie ekwipunku rzadkiego w mniej niż 9000 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 9000 minut.
          • Ranga AA - przyznawana za wytworzenie ekwipunku rzadkiego w mniej niż 10800 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 10800 minut.
          • Ranga A - przyznawana za wytworzenie ekwipunku rzadkiego w mniej niż 12600 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 12600 minut.
          • Ranga B - przyznawana za wytworzenie ekwipunku rzadkiego w mniej niż 14400 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 14400 minut.
          • Ranga C - przyznawana za wytworzenie ekwipunku rzadkiego w mniej niż 16200 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 16200 minut.
          • Ranga D - przyznawana za wytworzenie ekwipunku rzadkiego w mniej niż 18000 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 18000 minut.
          • Ranga E - przyznawana za wytworzenie ekwipunku rzadkiego w mniej niż 19800 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 19800 minut.
          • Ranga F - przyznawana za wytworzenie ekwipunku rzadkiego w mniej niż 21600 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 21600 minut.
        • Certyfikaty ekwipunku epickiego:
          • Ranga SSS - przyznawana za wytworzenie ekwipunku epickiego w mniej niż 14400 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 14400 minut.
          • Ranga SS - przyznawana za wytworzenie ekwipunku epickiego w mniej niż 21600 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 21600 minut.
          • Ranga S - przyznawana za wytworzenie ekwipunku epickiego w mniej niż 28800 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 28800 minut.
          • Ranga AAA - przyznawana za wytworzenie ekwipunku epickiego w mniej niż 36000 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 36000 minut.
          • Ranga AA - przyznawana za wytworzenie ekwipunku epickiego w mniej niż 43200 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 43200 minut.
          • Ranga A - przyznawana za wytworzenie ekwipunku epickiego w mniej niż 50400 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 50400 minut.
          • Ranga B - przyznawana za wytworzenie ekwipunku epickiego w mniej niż 57600 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 57600 minut.
          • Ranga C - przyznawana za wytworzenie ekwipunku epickiego w mniej niż 64800 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 64800 minut.
          • Ranga D - przyznawana za wytworzenie ekwipunku epickiego w mniej niż 72000 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 72000 minut.
          • Ranga E - przyznawana za wytworzenie ekwipunku epickiego w mniej niż 79200 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 79200 minut.
          • Ranga F - przyznawana za wytworzenie ekwipunku epickiego w mniej niż 86400 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 86400 minut.
        • Certyfikaty ekwipunku legendarnego:
          • Ranga SSS - przyznawana za wytworzenie ekwipunku legendarnego w mniej niż 43200 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 43200 minut.
          • Ranga SS - przyznawana za wytworzenie ekwipunku legendarnego w mniej niż 64800 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 64800 minut.
          • Ranga S - przyznawana za wytworzenie ekwipunku legendarnego w mniej niż 86400 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 86400 minut.
          • Ranga AAA - przyznawana za wytworzenie ekwipunku legendarnego w mniej niż 108000 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 108000 minut.
          • Ranga AA - przyznawana za wytworzenie ekwipunku legendarnego w mniej niż 129600 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 129600 minut.
          • Ranga A - przyznawana za wytworzenie ekwipunku legendarnego w mniej niż 151200 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 151200 minut.
          • Ranga B - przyznawana za wytworzenie ekwipunku legendarnego w mniej niż 172800 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 172800 minut.
          • Ranga C - przyznawana za wytworzenie ekwipunku legendarnego w mniej niż 194400 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 194400 minut.
          • Ranga D - przyznawana za wytworzenie ekwipunku legendarnego w mniej niż 216000 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 216000 minut.
          • Ranga E - przyznawana za wytworzenie ekwipunku legendarnego w mniej niż 237600 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 237600 minut.
          • Ranga F - przyznawana za wytworzenie ekwipunku legendarnego w mniej niż 259200 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 259200 minut.
    • Ekwipunek wytworzony w kowadle posiada informacje na temat twórcy oraz datę jego wytworzenia.
    • Wybrane narzędzie w ustawieniach kowadła będzie automatycznie uzupełniane przy wznowieniu interakcji z kowadłem, o ile gracz posiada je w swojej torbie.
    • Wybrany złom w ustawieniach kowadła będzie automatycznie uzupełniany przy wznowieniu interakcji z kowadłem o ile gracz posiada złom danej rzadkości i w określonej ilości w swojej torbie.
  6. Widzę, że w pracowni Kowalskiej są dwa kowadła. Za co odpowiada drugie kowadło?
    • Drugie kowadło pozwala między innymi na:
      • Wytwarzanie narzędzi z kłód drewna oraz rud metalu.
      • Łączenie Run żywiołów z bronią ustawiając tym samym w broni żywioł.
        • Dodanie żywiołu do broni musi się odbyć przed klasycznym zwiększeniem statystyk, w przeciwnym wypadku po dodaniu żywiołu do broni wszystkie ulepszenia statystyk zostaną usunięte bezpowrotnie!
      • Ulepszanie statystyk broni metodą klasyczną lub łączenie przedmiotu z runą (w oknie ulepszania).
  7. Czym jest Stół Kowalski i jak działa?
    • Stół Kowalski pozwala na odtwarzanie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza. 
    • Czas jakiego towarzysz będzie potrzebował do odtworzenia danego elementu ekwipunku jest zależny od poziomu certyfikatu, jaki gracz uzyskał wytwarzając przedmiot samodzielnie po raz pierwszy. Dla każdego ekwipunku wytworzonego przez gracza w kowadle można uzyskać certyfikat.
      • Czas odtwarzania ekwipunku przez towarzysza może zostać skrócony przez umiejętności.
    • Aby towarzysz mógł odtworzyć element ekwipunku, należy mu dostarczyć przetopione specjalne rudy, możliwe do zakupienia u NPC. Liczba potrzebnych przetopionych rud jest zależna od rzadkości ekwipunku:
      • Do odtworzenia ekwipunku zwykłego potrzeba 5 przetopionych rud.
      • Do odtworzenia ekwipunku rzadkiego potrzeba 20 przetopionych rud.
      • Do odtworzenia ekwipunku epickiego potrzeba 80 przetopionych rud.
      • Do odtworzenia ekwipunku legendarnego potrzeba 240 przetopionych rud.
  8. Jakie są umiejętności związane z kowalstwem?
    • Wyprawy wydobywcze:
      • Wyrobienie normy (x5) - Umiejętność zwiększa minimalną ilość zebranego węgla przez towarzysza z wyprawy górniczej.
      • Maksymalizacja (x5) - Umiejętność zwiększa maksymalną ilość zebranego węgla przez towarzysza z wyprawy górniczej.
      • Szkolenie Górnicze (x2) - Umiejętność zmniejsza czas trwania wyprawy górniczej.
    • Piec hutniczy:
      • Ostatni Ratunek I (x9) - Umiejętność zwiększa szansę do % na otrzymanie Złomu rangi Rzadki w przypadku niepowodzenia przy przetapianiu surowca w Piecu Hutniczym oraz przy wykuwaniu przedmiotów w Kowadle.
      • Ostatni Ratunek II (x9) - Umiejętność zwiększa szansę do % na otrzymanie Złomu rangi Rzadki oraz zwiększa szansę do % na otrzymanie Złomu rangi Epicki w przypadku niepowodzenia przy przetapianiu surowca w Piecu Hutniczym oraz przy wykuwaniu przedmiotów w Kowadle.
    • Kowadło:
      • Specjalizacja - Łowca (x8) - Umiejętność ta, pozwala na wytwarzanie Prototypów danego typu rangi Zwykłej dla Łowców.
        • Mistrzostwo Hełmów - Łowca (x4) - Umiejętność ta, pozwala na wytwarzanie Prototypów oraz ekwipunku typu Hełm rangi Zwykłej/Rzadkiej/Epickiej/Legendarnej dla Łowców.
        • Mistrzostwo Pierścieni - Łowca (x4) - Umiejętność ta, pozwala na wytwarzanie Prototypów oraz ekwipunku typu Pierścień rangi Zwykłej/Rzadkiej/Epickiej/Legendarnej dla Łowców.
        • Mistrzostwo Naszyjników - Łowca (x4) - Umiejętność ta, pozwala na wytwarzanie Prototypów oraz ekwipunku typu Naszyjnik rangi Zwykłej/Rzadkiej/Epickiej/Legendarnej dla Łowców.
        • Mistrzostwo Rękawic - Łowca (x4) - Umiejętność ta, pozwala na wytwarzanie Prototypów oraz ekwipunku typu Rękawice rangi Zwykłej/Rzadkiej/Epickiej/Legendarnej dla Łowców.
        • Mistrzostwo Broni - Łowca (x4) - Umiejętność ta, pozwala na wytwarzanie Prototypów oraz ekwipunku typu Broń rangi Zwykłej/Rzadkiej/Epickiej/Legendarnej dla Łowców.
        • Mistrzostwo Zbroi - Łowca (x4) - Umiejętność ta, pozwala na wytwarzanie Prototypów oraz ekwipunku typu Zbroja rangi Zwykłej/Rzadkiej/Epickiej/Legendarnej dla Łowców.
        • Mistrzostwo Strzał - Łowca (x4) - Umiejętność ta, pozwala na wytwarzanie Prototypów oraz ekwipunku typu Strzały rangi Zwykłej/Rzadkiej/Epickiej/Legendarnej dla Łowców.
        • Mistrzostwo Butów - Łowca (x4) - Umiejętność ta, pozwala na wytwarzanie Prototypów oraz ekwipunku typu Buty rangi Zwykłej/Rzadkiej/Epickiej/Legendarnej dla Łowców.
      • Specjalizacja - Mag (x8) - Umiejętność ta, pozwala na wytwarzanie Prototypów danego typu rangi Zwykłej dla Magów.
        • Mistrzostwo Hełmów - Mag (x4) - Umiejętność ta, pozwala na wytwarzanie Prototypów oraz ekwipunku typu Hełm rangi Zwykłej/Rzadkiej/Epickiej/Legendarnej dla Magów.
        • Mistrzostwo Pierścieni - Mag (x4) - Umiejętność ta, pozwala na wytwarzanie Prototypów oraz ekwipunku typu Pierścień rangi Zwykłej/Rzadkiej/Epickiej/Legendarnej dla Magów.
        • Mistrzostwo Naszyjników - Mag (x4) - Umiejętność ta, pozwala na wytwarzanie Prototypów oraz ekwipunku typu Naszyjnik rangi Zwykłej/Rzadkiej/Epickiej/Legendarnej dla Magów.
        • Mistrzostwo Rękawic - Mag (x4) - Umiejętność ta, pozwala na wytwarzanie Prototypów oraz ekwipunku typu Rękawice rangi Zwykłej/Rzadkiej/Epickiej/Legendarnej dla Magów.
        • Mistrzostwo Broni - Mag (x4) - Umiejętność ta, pozwala na wytwarzanie Prototypów oraz ekwipunku typu Broń rangi Zwykłej/Rzadkiej/Epickiej/Legendarnej dla Magów.
        • Mistrzostwo Zbroi - Mag (x4) - Umiejętność ta, pozwala na wytwarzanie Prototypów oraz ekwipunku typu Zbroja rangi Zwykłej/Rzadkiej/Epickiej/Legendarnej dla Magów.
        • Mistrzostwo Tarczy - Mag (x4) - Umiejętność ta, pozwala na wytwarzanie Prototypów oraz ekwipunku typu Tarcza rangi Zwykłej/Rzadkiej/Epickiej/Legendarnej dla Magów.
        • Mistrzostwo Butów - Mag (x4) - Umiejętność ta, pozwala na wytwarzanie Prototypów oraz ekwipunku typu Buty rangi Zwykłej/Rzadkiej/Epickiej/Legendarnej dla Magów.
      • Specjalizacja - Wojownik (x8) - Umiejętność ta, pozwala na wytwarzanie Prototypów danego typu rangi Zwykłej dla Wojowników.
        • Mistrzostwo Hełmów - Wojownik (x4) - Umiejętność ta, pozwala na wytwarzanie Prototypów oraz ekwipunku typu Hełm rangi Zwykłej/Rzadkiej/Epickiej/Legendarnej dla Magów.
        • Mistrzostwo Pierścieni - Wojownik (x4) - Umiejętność ta, pozwala na wytwarzanie Prototypów oraz ekwipunku typu Pierścień rangi Zwykłej/Rzadkiej/Epickiej/Legendarnej dla Magów.
        • Mistrzostwo Naszyjników - Wojownik (x4) - Umiejętność ta, pozwala na wytwarzanie Prototypów oraz ekwipunku typu Naszyjnik rangi Zwykłej/Rzadkiej/Epickiej/Legendarnej dla Magów.
        • Mistrzostwo Rękawic - Wojownik (x4) - Umiejętność ta, pozwala na wytwarzanie Prototypów oraz ekwipunku typu Rękawice rangi Zwykłej/Rzadkiej/Epickiej/Legendarnej dla Magów.
        • Mistrzostwo Broni - Wojownik (x4) - Umiejętność ta, pozwala na wytwarzanie Prototypów oraz ekwipunku typu Broń rangi Zwykłej/Rzadkiej/Epickiej/Legendarnej dla Magów.
        • Mistrzostwo Zbroi - Wojownik (x4) - Umiejętność ta, pozwala na wytwarzanie Prototypów oraz ekwipunku typu Zbroja rangi Zwykłej/Rzadkiej/Epickiej/Legendarnej dla Magów.
        • Mistrzostwo Tarczy - Wojownik (x4) - Umiejętność ta, pozwala na wytwarzanie Prototypów oraz ekwipunku typu Tarcza rangi Zwykłej/Rzadkiej/Epickiej/Legendarnej dla Magów.
        • Mistrzostwo Butów - Wojownik (x4) - Umiejętność ta, pozwala na wytwarzanie Prototypów oraz ekwipunku typu Buty rangi Zwykłej/Rzadkiej/Epickiej/Legendarnej dla Magów.
    • Stół kowalski:
      • Odtworzenie (x100) - Umiejętność zmniejsza czas oczekiwania na odtworzenie danego przedmiotu przez towarzysza w Warsztacie Kowalskim.
    • Dodatkowym efektem każdej umiejętności jest zwiększenie szansy na powodzenie przy wytwarzaniu w kowadle.
  9. Sklep za monety umiejętności.
    • Wytwarzając przedmioty w kowadle, gracz otrzymuje dodatkowo punkty, które może wymieniać na monety.
    • Liczba punktów, jakie gracz zdobywa za wytwarzanie, różni się w zależności od rzadkości przedmiotu, jak i od tego czy jest to prototyp czy element ekwipunku:
      • Za wytworzenie prototypu zwykłego gracz otrzymuje 5 punktów.
      • Za wytworzenie prototypu rzadkiego gracz otrzymuje 20 punktów.
      • Za wytworzenie prototypu epickiego gracz otrzymuje 80 punktów.
      • Za wytworzenie prototypu legendarnego gracz otrzymuje 240 punktów.
      • Za wytworzenie ekwipunku zwykłego gracz otrzymuje 50 punktów.
      • Za wytworzenie ekwipunku rzadkiego gracz otrzymuje 200 punktów.
      • Za wytworzenie ekwipunku epickiego gracz otrzymuje 800 punktów.
      • Za wytworzenie ekwipunku legendarnego gracz otrzymuje 2400 punktów.
    • Przedmioty dostępne w sklepie za monety oraz ich działanie:
      • Runa Zdrowia - Ulepszanie ekwipunku wytworzonego w kowalstwie. Skuteczność 99%.
      • Runa Mocy Ataku - Ulepszanie ekwipunku wytworzonego w kowalstwie. Skuteczność 99%.
      • Runa Inteligencji - Ulepszanie ekwipunku wytworzonego w kowalstwie. Skuteczność 99%.
      • Runa Pancerza - Ulepszanie ekwipunku wytworzonego w kowalstwie. Skuteczność 99%.
      • Runa Wampiryzmu - Ulepszanie ekwipunku wytworzonego w kowalstwie. Skuteczność 99%.
      • Runa Prędkości Ataku - Ulepszanie ekwipunku wytworzonego w kowalstwie. Skuteczność 99%.
      • Runa Ciosów Krytycznych - Ulepszanie ekwipunku wytworzonego w kowalstwie. Skuteczność 99%.
      • Runa Szybkości - Ulepszanie ekwipunku wytworzonego w kowalstwie. Skuteczność 99%.
      • Runa Ochrony Ognia - Ulepszanie ekwipunku wytworzonego w kowalstwie. Skuteczność 99%.
      • Runa Ochrony Wiatru - Ulepszanie ekwipunku wytworzonego w kowalstwie. Skuteczność 99%.
      • Runa Ochrony Ziemi - Ulepszanie ekwipunku wytworzonego w kowalstwie. Skuteczność 99%.
      • Runa Ochrony Wody - Ulepszanie ekwipunku wytworzonego w kowalstwie. Skuteczność 99%.
      • Runa Ognia - Pozwala na ustawienie żywiołu w broni dowolnej rzadkości, na dowolną profesję. Skuteczność 99%.
      • Runa Wiatru - Pozwala na ustawienie żywiołu w broni dowolnej rzadkości, na dowolną profesję. Skuteczność 99%.
      • Runa Ziemi - Pozwala na ustawienie żywiołu w broni dowolnej rzadkości, na dowolną profesję. Skuteczność 99%.
      • Runa Wody - Pozwala na ustawienie żywiołu w broni dowolnej rzadkości, na dowolną profesję. Skuteczność 99%.
      • Podstawowy Nieuzupełniony Kowalski Certyfikat - Pozwala na ponowne wytworzenie certyfikatu dla przedmiotu zwykłego.
      • Średnio-zaawansowany Nieuzupełniony Kowalski Certyfikat - Pozwala na ponowne wytworzenie certyfikatu dla przedmiotu rzadkiego.
      • Zaawansowany Nieuzupełniony Kowalski Certyfikat - Pozwala na ponowne wytworzenie certyfikatu dla przedmiotu epickiego.
      • Mistrzowski Nieuzupełniony Kowalski Certyfikat - Pozwala na ponowne wytworzenie certyfikatu dla przedmiotu legendarnego.
  10. Gdzie znajdę właścicieli Zakładów Kowalskich?
    • Oto lista:
      • Hiran [Pracownia Kowalska, XX:XX] - Kowalstwo 40-79
      • Nignus [Pracownia Kowalska, XX:XX] - Kowalstwo 80-119
      • Refur [Pracownia Kowalska, XX:XX] - Kowalstwo 120-159
      • Migan [Pracownia Kowalska, XX:XX] - Kowalstwo 160-199
      • Besin [Pracownia Kowalska, XX:XX] - Kowalstwo 200-239
      • Befur [Pracownia Kowalska, XX:XX] - Kowalstwo 240-279

Polubienia: 2
NatrioS
Nowy



Profesja: Łowca
Poziom: 110
Postów: 2
Reputacja: 2
20:52 / 29-02-2024

<3 Ale będzie z tym roboty !


Polubienia: 0
Kartofel
Nowy



Profesja: Mag
Poziom: 200
Postów: 5
Reputacja: 7
21:04 / 29-02-2024

Oj będzie. 6 przedziałów, 216 przedmiotów na przedział(połowa to eq, połowa prototypy) - to daje 1,3k itemów.


Polubienia: 1
Owieczka
Nowy



Profesja: Łowca
Poziom: 23
Postów: 1
Reputacja: 0
21:30 / 29-02-2024

Nic tylko czekać! Wpadłam do Alkatrii jako do niszowej gierki na zabicie czasu, ale z tego, co widzę warto tutaj zostać na dłużej :)


Polubienia: 0
Kartofel
Nowy



Profesja: Mag
Poziom: 200
Postów: 5
Reputacja: 7
21:44 / 29-02-2024

Bradzo nas to cieszy. Mamy nadzieję, dostarczyć jeszcze więcej rozrywki i nie zawieść Waszych oczekiwań ;)


Polubienia: 1