Zamysł dla przedmiotów bez profesji:
- Jeśli chodzi o same bronie to tutaj kwestia nie ma być bardzo odbiegająca od normy jednoręczne dadzą wojownikowi delikatne wyrównanie do obrażeń maga i łowcy, ale będa to niewielkie różnice. Bronie dwuręczne tutaj również niewielka zmiana na lekki plus dla łowcy, gdzie zyska delikatny bonus do obrażeń do maga i łowcy, dla dwóch pozostałych bez zmian. ZAZNACZAM, że ta możliwośc uzyskania broni dla każdej klasy będzie bardzo sporadyczna bo w większości bronie są ZAWSZE klasowe, może w sferze wyjątku wprowadzimy jakiś zestaw broni na różne przedziały, żeby miksować sobie obrażenia.
- Tarcze, dotyczy WOJOWNIKA I MAGA. Tutaj mamy do czynienia ze zwiększoną ilością obrony, lecz dalej mniejszą niż dla wojownika, mag zyskuje i staje się trochę wytrwalszy w walce, ale to nie koniec, bo dzięki takiej zmianie wojownik otrzyma więcej punktów zręczności i stanie się bardziej agresywną postacią pod zadawanie obrażeń, lecz z mniejsza obroną.
- Pancerz, boost dla maga i łowcy zbliżają się z pancerzem do wojownika i zyskują delikatny boost do zręczności
- Hełmy, mag dostaje boosta obrony i tyle, natomiast wojownik i łowca nie tracą nic na obronie, ale za to otrzymują w takim hełmie dość sporą ilość zręczności co boostuje ich obrażenia.(Mag ma w hełmach ogromne ilości zręki, dzięki czemu wojownik i łowca może zrekompensować sobie to dodatkową zręcznością.
- Pierścienie i naszyjniki, łakomy kąsek dla każdej z klasy, dzięki miksowaniu mogą zyskać dodatkową obronę i zręczność.
- Buty i rękawice, obronę zyskuje mag a wojownik i wcześniej spomniana klasa sporą dawkę zręczności, bo łowca ma w tych przedmiotach ich bardzo dużo.
Wnioski, chcemy uzyskać w tych przedmiotach pomost pomiędzy brakującymi statystykami dla danych klas i możliwość miksowania wyposażenia, żeby gracze nie szli tylko klasowymi przedmiotami. Mag może zyskać delikatną obronę, wojownik natomiast może zyskać sporo na zręczności, a łowca znajdzie też coś dla siebie.