Wasze pomysły

[ADM] Gitu
Nowicjusz



Profesja: Łowca
Poziom: 31
Postów: 15
Reputacja: 44
13:04 / 28-10-2022

Hejho,

ostatnio skupiamy się głównie na tematach, które mamy zapisane do zrobienia. Jednakże chcielibyśmy także zapytać Was, graczy, co chcielibyście ujrzeć w grze. Jakie systemy, questy lub turnieje, eventy możemy dodać do gry, aby urozmaicić rozgrywkę?


Polubienia: 1
Salvon
Ciekawy



Profesja: Mag
Poziom: 192
Postów: 8
Reputacja: 7
14:10 / 29-10-2022

Witam,

Mam parę pomysłów co do ulepszenia rozrywki w grze.

1. Zbliżają się Święta Bożego Narodzenia i wraz z tym nadchodzącym dniem pomyślałem,że moglibyście zrobić event Świąteczny.

- Wprowadzenie Kalendarza Adwentowego, którego otwieramy każdego dnia, aż do dnia ostatniego i w każdym okienku znajdowałby się prezent, a w ostatnim okienku, czyli 24 jakaś wielka niespodzianka.

- Wprowadzenie mobka podobnego do "wędrującego" którego przez cały ten okres grudniowy, aż do Świąt moglibyśmy bić i zdobywać ciekawe, lepsze i mocniejsze przedmioty.

- Dodanie do obecnych mobków cukierków Świątecznych i Sklepu Świątecznego, w którym będą możliwe do kupienia przedmioty za odpowiednią ilość cukierków.

To tak na szybko co wymyśliłem na temat eventu, może coś wam się spodoba. :D

 

Wpadłem na pomysł, gdy tak chodziłem i szukałem Wędrowca, że dobrzeby było kiedyś w przyszłości wprowadzić "Wykrywacz Wędrowców", po wejściu na daną mapkę gdzie będzie zrespiony dany Wędrowiec, będzie wyświetlał się komunikat, że dany Wędrowiec jest na tej mapie.

Co wy na to by dodać stwora na prawdę silnego, do którego by go zabić będzie potrzebna na prawdę duża ilość osób, który będzie się respić tydzień np.

 

To chyba na tyle moich pomysłów, nie wiem czy któreś wam odpowiada, ale jestem dobrej myśli :D

Ps. Może zróbcie żywioły dla Maga ? Ziemi, powietrza, ognia, lodu ? Jak robicie orby/księgi. Wydaje Mi się, że Mag musi władać żywiołami, skoro są  odporności :)

 


Polubienia: 2
Schabhunter
Nowy



Profesja: Łowca
Poziom: 132
Postów: 1
Reputacja: 0
09:18 / 30-10-2022

Mądre mistyczne drzewo


Polubienia: 0
Deedis
Nowicjusz



Profesja: Łowca
Poziom: 150
Postów: 15
Reputacja: 10
11:53 / 30-10-2022

Dodanie legendarnych przedmiotów do Dżina Bo jeedna legenda na takiego bossa to zamało 


Polubienia: 0
Salvon
Ciekawy



Profesja: Mag
Poziom: 192
Postów: 8
Reputacja: 7
21:44 / 01-11-2022

Myślę że do ulepszenia bestiariusza można dodać do szablonu z przedmiotami od tych rzadkich/epickich/legendarnych ilość zdobytych przedmiotów. Pod każdym itemem była by informacja ile sztuk zdobyliśmy.


Polubienia: 0
Sofie
Nowy



Profesja: Mag
Poziom: 21
Postów: 4
Reputacja: 15
13:33 / 04-11-2022

Skrót do rozdania statystyk po wbiciu lvla, bo męczy takie za każdym razem otwieranie torby, o czym też trzeba pamiętać. I nick postaci na ekranie też mógłby być gdzieś widoczny, żeby przypominało na kórej z postaci jesteśmy.


Polubienia: 0
Dubstepek
Nowy



Profesja: Łowca
Poziom: 90
Postów: 4
Reputacja: 14
17:08 / 04-11-2022

Przywrocenie Hydry i dodanie dropu do Dzina ze Skalniaka tak, aby mial drop z obu Epickich mobkow ( Hydry i Skalniaka ).

Dodanie do roznych mobkow (Legendarnych, epickich) przedmiotow legendarnych potrzebnych do ulepszen eq legendranego.

 


Polubienia: 0
Salvon
Ciekawy



Profesja: Mag
Poziom: 192
Postów: 8
Reputacja: 7
17:33 / 04-11-2022

Po co przywracać Hydrę, skoro Dżin miałby mieć z obu mobkow lot ? Bez sensu według mnie.

Dobrym rozwiązaniem byłoby też zrobienie legend dla all klas postaci jak i w przyszłości dodanie stworów z lotami na dane klasy, rozwiązałoby to też w przyszłości spory o te moby. 


Polubienia: 0
Deedis
Nowicjusz



Profesja: Łowca
Poziom: 150
Postów: 15
Reputacja: 10
11:24 / 05-11-2022

A może zamiast dodawanie takich mobów klasowych dodać wyzwania klasowe każdy mógłby sobie je robić coś takiego jak dungi tylko np jedno darmowe dzienne wejście a drugie płatne jakimś tam kuponem przepustką czy czymś tam co by się zdobywało lub kupowało za jakąś walute 


Polubienia: 1
Dominika
Nowy



Profesja: Łowca
Poziom: 10
Postów: 1
Reputacja: 1
11:08 / 11-12-2022

Pomogłoby bardzo jakby postacie łączyły się na jednym profilu gracza żeby jak się wchodzi w ranking albo forum żeby zobaczyć klikając na gracza jakie ma inne postacie na koncie + jakieś miejsce na to na profilu  żeby gracz coś tam mógł napisać np kontakt do siebie poza grą, np na discord albo e-mail wtedy łatwiej by się było skontaktować. A i jeszcze jakby u dołu tematu też pokazywało się jaki to temat, to teraz zauważyłam że byłoby przydatne ;d


Polubienia: 1
Kiristina
Nowy



Profesja: Łowca
Poziom: 17
Postów: 2
Reputacja: 3
13:44 / 11-12-2022

Przy nowym akceptowaniu lootu mogłoby być w konfiguracji do zaznaczenia -> zawsze chcę, pozwól mi wybrać -> bądź zaznaczenie jakie rangi przedmiotów chcę, a jakich nie chcę dodatkowo bo akceptowanie za każdym razem jest uciążliwe xd


Polubienia: 2
Salvon
Ciekawy



Profesja: Mag
Poziom: 192
Postów: 8
Reputacja: 7
07:18 / 31-12-2022

Dodanie chatu grupowego - Po dołaczeniu do grupy, pojawia sie dodatkowa zakladka chatu "Grupa", zeby mozna było pisac miedzy soba z grupy.

Wyswietlanie sie dropu - Chodzi o to, że gry stoi sie w grupie, nie wiadomo co zdobyl drugi uczestnik grupy, obecnie musimy pisac co kto zdobył, a jesli zrobicie chat grupowy, moze sie na chacie grupowym wyswietlac co droplo.


Polubienia: 0
Deedis
Nowicjusz



Profesja: Łowca
Poziom: 150
Postów: 15
Reputacja: 10
12:24 / 31-12-2022

Dobrze by było dodać atak do pierścieni i naszyjników chociaż przy ulepszaniu wtedy itemy nie były by tak op jak wcześniej ani tak słabe jak teraz są 


Polubienia: 2
Misiak
Nowy



Profesja: Mag
Poziom: 118
Postów: 3
Reputacja: 13
08:47 / 24-01-2023

Nie wiem czy była taka propozycja albo może jest już w planach coś takiego ale proponuje dodać możliwość rozwijania umiejętności.

Co mam na myśli? Teraz te same profesje na tym samym lvl'u będą miały odblokowane te same skille więc 0 różnorodności a tak np. umiejętność leczenia przywraca nam 15% zdrowia i możemy ją podnieść od 0 do np 3 poziomu. Czyli możemy ulepszyć ją np. za złoto z 0 na 1 poziom, na którym będzie przywracało 18% życia, potem na 2 poziomie 20% itd. W ten sposób gracz będzie mógł mieć na jakimś danym lvl'u 8 skilli na 0 poziomie albo będzie mógł mieć zamiast 8 to np. tylko 3 skille na 2 poziomie.

Urozmaiciło by to bardziej jakieś pojedynki, można by było robić umiejętności bardziej pod elity albo bardziej pod expa.

Druga propozycja to dodać skille pasywne. Nie wiem czy takie są bo póki co mam dopiero 34lvl i może na wyższych poziomach jest coś takiego ale jeśli nie to dodać coś tego typu. Że możemy ulepszyć umiejętności aby mieć więcej zdrowia, szybkość ataku, czy iść w obronę i tak samo na zasadzie kilku poziomów rozwoju tych umiejętności.


Polubienia: 3
Pan Sopel
Nowy



Profesja: Wojownik
Poziom: 51
Postów: 3
Reputacja: 5
19:50 / 19-03-2023

Hej!

Chciałbym przedstawić kilka bardziej technicznych pomysłów, które moim zdaniem usprawniłyby nieco działanie interface'u. Na wstępie chciałbym przeprosić za ewentualne powtórzenia pomysłów innych graczy, ale piszę to na freestyle'u i nie czytałem poprzednich postów.

1. Możliwość wysłania wiadomości prywatnej z poziomu listy znajomych (np. klikając na nick postaci), ponieważ póki co, aby napisać wiadomość prywatną, trzeba albo wpisać nick ręcznie, albo nacisnąć na nick postaci na chacie. Pierwsza opcja jest nieco niewygodna, ponieważ nicki potrafią być trudne do napisania prawidłowo, a przy użyciu drugiej opcji wymagane jest, aby gracz, do którego chcemy napisać, już zamieścił wiadomość na chacie.

2. Zakładka "Klany". Tutaj jest kilka rzeczy do poprawienia. 

  • sortowanie - mam tu na myśli sortowanie listy klanów według A) Nazwy klanu, B) Liczebności klanu, C) Punktów klanowych,
  • wyświetlanie statusu członków klanu (online, offline, lvl),
  • to samo co w punkcie nr. 1, tylko że z pozycji członków klanu.

3. Wyświetlanie informacji o nagrodach (czy to z questa, czy zbierania surowców). Aktualnie wyświetla się monit w lewym górnym rogu. Jest on mały i szybko znika. Fajnie by było, gdyby ów monit był wyraźniejszy, np. poprzez zwiększenie okienka, przesunięcie go na środek ekranu, a także przedłużenie czasu jego wyświetlania. 

Pewnie znalazłoby się jeszcze kilka rzeczy, ale póki co nic mi nie przychodzi do głowy. 


Polubienia: 2
Deedis
Nowicjusz



Profesja: Łowca
Poziom: 150
Postów: 15
Reputacja: 10
23:05 / 10-04-2023

A może by tak dodać kolejną postać np takiego asasyna co używa dwóch broni albo druida z umkami leczącymi jakby pomysł się spodobał to mogę bardziej to rozwinąć 


Polubienia: 0
Katie
Nowy



Profesja: Mag
Poziom: 56
Postów: 2
Reputacja: 3
09:49 / 28-04-2023

1.Chciałbym przedstawić pomysł swój walk o nazwie "Koloseum" odbywałoby się to jako "turniej" każdego dnia w piątek o danej godzinie[do uzgodnienia] każdy gracz będzie mógł się zmierzyć z przeciwnikiem na swoim poziomie levela gracz który wygra koloseum na przedziale swojego levela otrzmałby Puchar z nazwą "Puchar dla "Nick" plus w opisie pucharu data wygrania koloseum + złoto oraz 1 item który by się nazywał "Mistrz koloseum na dany level w którym brał udział w turnieju oczywiście wymaga to stworzenia mapki gdzie by się to odbywało.


Polubienia: 1
Akateryuu
Nowy



Profesja: Wojownik
Poziom: 50
Postów: 2
Reputacja: 4
13:19 / 28-04-2023

Co do powyższego, to można byłoby jeszcze to tak zrobić, że byłyby jakieś zestawy eq i umek, które gracze wybieraliby przed walką, wtedy równe szanse i tylko skill wygrywa ;)


Polubienia: 0
Sarkazm
Ciekawy



Profesja: Łowca
Poziom: 52
Postów: 8
Reputacja: 16
14:26 / 05-05-2023

Moim pomysłem będzie dodanie takiej strzałki jak korzysta sie z Questa. Będzie to jakaś forma ułatwienia gry i będzie wykonywać je się zdecydowanie przyjemniej, bo czasami trzeba niektórych miejsc szukać bardzo intensywnie. Oczywiście dla graczy ambitniejszych byłaby opcja wyłączenia tego.


Polubienia: 0
Salvon
Ciekawy



Profesja: Mag
Poziom: 192
Postów: 8
Reputacja: 7
22:48 / 12-05-2023

Wpadłem na pomysł, chodź w sumie to samo jest już w innej grze (wszyscy wiemy w jakiej) na zrobienie możliwości zakupu Stroju Klanowego - Administracja za taką usługę wystawi cenę, a My jeśli jeśteśmy zainteresowani to zakupimy a jeśli nie to poprostu nie :) Oczywiście to pisze przyszłościowo, bo na tą chwilę chyba nie ma sensu. 

 

Drugim moim pomysłem byłoby wprowadzenie dungeonu Klanowego - Założmy taki Dungeon miałby że 50 poziomów, każde piętro jest trudniejsze do zrobienia od poprzedniego, ale rozwój klanu pozwoliłby na małe ulepszanie które powodowałoby małą pomoc w takim pokonaniu dungeonu np. Rozwój "Zwiększonej Żywotności" - 1/5 ulepszeń - powoduje u każdego z członka klanu w walce PVE podniesionego Życia o 5% i tak aż do 5/5 ulepszeń i 5/5 np. + 20%

Jakiegoś Klanowego Mutanta którego byśmy szkolili i pomagałby w Dungeonach Klanowych.

 

Nie wiem co o tym sądzicie, wymyśliłem to na szybko tak dla pokazu, mam nadzieję że temat się łapnie a w klanach coś by się działo i walka o rozwój, załóżmy że w danym miesiącu taki dung będzie rankingowany i kto będzie miał najwięcej poziomów zwycięża i jakas tam nagroda dla całego klanu.


Polubienia: 1
Srzibiribiribi
Ciekawy



Profesja: Mag
Poziom: 124
Postów: 7
Reputacja: 11
21:18 / 26-05-2023

Taki pomysł że moge wam porysować mapy

 


Polubienia: 0
Pierdas
Nowy



Profesja: Wojownik
Poziom: 87
Postów: 4
Reputacja: 4
14:47 / 29-05-2023

Zmiana w przedmiotach - rozdzielenie na profesje.
Nie wiem jak to będzie później wyglądało, ale jak na razie dziwi mnie od samego poczatku że dany przedmiot wygląda tak samo, nazywa się tak samo, a jedyna różnica to inna profesja. Z jednego potwora wypadają 3 takie same przedmioty z różnicą jedynie w profesji.
Myślę, że lepiej by było gdyby te przedmioty miały inną nazwę i grafikę. I ogólnie odnoszę wrażenie, że te przedmioty nie powinny wypadać wszystkie z jednego potwora


Polubienia: 0
Dzerson
Nowy



Profesja: Łowca
Poziom: 65
Postów: 1
Reputacja: 3
18:55 / 04-06-2023

Rozkładanie przedmiotów np. u kowalów.
Polegałoby to na tym, że przedmioty można rozbijać na różne surowce jak złoża metali, drewno itp. (mogłoby to działać w sposób że item na czym wyższy lvl daję lepsze surowce)
Na pewno podbiłoby to wartość każdego przedmiotu w grze bo nawet jakieś gorsze itemy, których nikt nie używa będzie można zamienić sobie na surowce dzięki czemu każdy rzadki itd. przedmiot będzie wartościowy.


Polubienia: 3