Geralto Nowy
Profesja: Wojownik
Poziom: 21
Postów: 2
Reputacja: 10
|
14:56 / 19-03-2022
zmiany - minimapa wprowadzcie wyszukiwanie m.in npc,złoży,kwiatów,podlokacji,konkretnych mobów. - w ekwipunku dodać porónywanie przedmiotów, informacje o max stackowaniu przedmitów, -i panel boczny gdzie można by było przypinać aktywne zadania minimapę,filrt przedmiotów,czas spędzony w grze. -przypinanie konkretnych zadan do panelu -funkcja śledz zadanie gdzie pokazywałoby nam gdzie mamy isc aby je wykonać -podczas bicia mobów dodać drop pkt mistrzostwa za które dostawalibyśmy punkty do statystyk. - system udzwigu tj ile nasza postać może noscić przedmiotów zwiększany wraz z lvlem zależnie od wybranej profesji+ możliwość dokupienia dodatkowego ze sklepu..
Polubienia: 6
|
I See Dead Haters Nowy
Profesja: Mag
Poziom: 37
Postów: 4
Reputacja: 14
|
14:01 / 12-04-2023
Proponowane zmiany: 1 . Poprawić „tracker”, aby prowadził do wskazanego miejsca na minimapie, nawet jeżeli na drodze stoi mobek. 2. Więcej expa i złota za wykonane questy. Robiąc quest na +20 lvl, który zajmuje 20min, dostaje się, np 1500 złota i 400 expa. Żenujaco mała wartość. Lepiej pójść pozabijać mobki i w tym czasie dostanie się o wiele więcej expa i złota. Rozumiem, że za questy zdarza się dostać przedmioty, których nie dostaniemy ze zwykłych mobków,ale często za questy jest tylko czyste złoto i exp.
Polubienia: 6
|
I See Dead Haters Nowy
Profesja: Mag
Poziom: 37
Postów: 4
Reputacja: 14
|
08:05 / 13-04-2023
Propozycja: Kiedy mamy aktywne co najmniej 2 zadania u tego samego NPC, dobrze byłoby móc robić questy równocześnie. Mam aktywne dwa questy, ale muszę zakończyć pierwszy, aby mieć możliwość rozmawiać o innym zadaniu. A dobrze byłoby robić zadania równocześnie. W końcu są to różne zlecenia.
Polubienia: 4
|
Misiak Nowy
Profesja: Mag
Poziom: 118
Postów: 3
Reputacja: 13
|
10:51 / 14-04-2023
Pograłem trochę i mam chyba kilka kolejnych propozycji. Oczywiście to są tylko moje odczucia. 1. Wydaje mi się, że resp "rzadkich" stworów po 40poziomie jest zbyt długi i nieopłacalny. Aby to zobrazować to na 122 bicia Olbrzymiego Żółwia, dropły mi tylko dwa rzadkie itemy. Respi się on 10min więc daje to 1220minut a jest to aż 20godzin "stania". Dla porównania, zrobimy np. 2 dungeony jeden po drugim i łacznie zajmie nam to 10-15min a też możemy otrzymać 2 rzadkie przedmioty ze skrzynek. Wychodzi więc, że nie oplaca się "stać" na tych rzadkich tylko ewentualnie zabijać je "po drodze" jak gdzieś idziemy albo robimy coś innego, a chyba nie o to chodzi (?) 2.Dungeon w Namiocie na Plaży Uchodźców, można by było poprawić aby po zabiciu pierwszej fali pojawiaja się od razu kolejna itd, a nie, że po wybiciu potworków trzeba stać z minute i czekać aż pojawi się kolejna fala mobów. 3. Potwory Epickie i Legendarne mogły by mieć podwójne lokacje - co mam na myśli? Aby potwór z taką rangą był na mapie pvp oraz na mapie bez pvp. Bo nie oszukujmy się, ale Ci co zaczęli grać dużo wcześniej porobili sobie legendarne eq na drugą postać, którą stoi na takim epickim czy legendarnym potworze i taki Kowalski, który wbił sobie lvl i chce dropnąć legende stojąc czy na epickim czy legendarnym mobie nie ma szans bo ciągle będzie dedany. Zrobić osobne "karty" moba w bestiariuszu aby nie było, że osoba, która będzie biegać na dwie lokacje z tym samym mobem dropnie 2x szybciej legende. No i lokacje zrobić daleko od siebie. Teraz to nie jest tak odczuwalne, ale jak będzie więcej graczy to na takim Skalniaku czy Faraonie nowym osobom ciężko będzie "postać" 4. Dodać alternatywne expowiska. Teraz jest tak, że musimy biegać po jednych i tych samym mapach, żeby dobić konkretny poziom, jak będzie więcej ludzi to znów może to być trochę problematyczne, że kilka osób np z 30 lvl'em będzie biegało tylko po jednej mapie bo nigdzie indziej nie wbiją poziomu. Można to też trochę rozwinąć, na jednych expowiskach przykładowo mogło by dropić więcej przedmiotów. Na innym expowisku z takim samym przedziałem lvl'owym potworów drop byłby uboższy ale np.były by większe grupy mobów (3-5), które by nas same atakowały i były by trochę mocniejsze co z kolei mogło by się przekładać na większą ilość doświadczenia. Wydaje mi się, że było by to takie fajne urozmaicenie tego "monotonnego expienia".
Polubienia: 10
|
I See Dead Haters Nowy
Profesja: Mag
Poziom: 37
Postów: 4
Reputacja: 14
|
10:04 / 16-04-2023
Kiedy wrzucamy przedmioty do depozytu, dobrze by było,aby się stackowały ze sobą.
Polubienia: 4
|
Azis Nowy
Profesja: Łowca
Poziom: 69
Postów: 2
Reputacja: 6
|
00:48 / 17-04-2023
dodać napis jak sie najedzie na twoja postać lvl,klan,nick np. jak by to miało wygladac Twoja postać Azis (25) klan (ale bez napisu klan xd) np Awantura
Polubienia: 5
|
Pekok Nowy
Profesja: Wojownik
Poziom: 15
Postów: 2
Reputacja: 4
|
13:14 / 26-04-2023
1. Tracker Questów, który będzie prowadził strzałką 2. Inne kolory NPC na mapie (bo np kaktusy zaznaczone sie zlewają z NPC)
Polubienia: 4
|
Emir Nowy
Profesja: Łowca
Poziom: 192
Postów: 1
Reputacja: 3
|
19:16 / 18-05-2023
1. Możliwość rozwijania ulepszeń klanowych na kilka poziomów np. za 2 poziom 1000pkt, za 3 poziom 2000pkt itp. aż do 5 przykładowo 2. Wprowadzenie kolejnego ulepszenia klanowego ,,Większy zarobek" --> większy zysk na sprzedawaniu itemów o 5%, 10%, 15% itp.
Polubienia: 3
|
Salvon Ciekawy
Profesja: Mag
Poziom: 192
Postów: 8
Reputacja: 7
|
10:17 / 21-05-2023
1. Podświetlenie postaci Twojego klanu jak i zarówno przyjaciół i sojuszników klanowych np. zielony - Podczas wejścia na mapę z włączonym pvp i widzimy gracza, musimy najechać by sprawdzić kto to. 2. Podświetlenie czerwone - Wróg lub Wrogi Klan 3. Dodanie do funkcji klanowych możliwości wzięcia sojuszu lub wywoływania wojny z wrogim klanem
Polubienia: 4
|
Qoziol Ciekawy
Profesja: Mag
Poziom: 101
Postów: 8
Reputacja: 11
|
18:38 / 29-05-2023
Tibia jest jedynym "grindownikiem" z nieskończąnym levelowaniem postaci i są na rynku juz ponad 20 lat , wam rowniez życzę takiego trybu levelowania i takiego suckesu :)
Polubienia: 3
|
Zimna Nowy
Profesja: Łowca
Poziom: 100
Postów: 2
Reputacja: 3
|
21:27 / 15-07-2023
Tak odrazu z grubej rupry weż dodaj troche wiecej miejsca u handlarzy przy sprzedawaniu rzeczy bo co 10 itemkow i pozniej sprzedaj to cholernie wkurza... To tak jakbys mogl isc do sklepu po 10 rzeczy na jeden paragon
Polubienia: 3
|
Squanch Nowy
Profesja: Łowca
Poziom: 79
Postów: 2
Reputacja: 6
|
22:08 / 03-12-2023
@Zimma Możesz klikać nawet 50 itemkow na raz mimo, że jest 10 okienek (Przynajmniej na Aplikacji tak jest, więc pewnie i tak samo na wersji przeglądarkowej)
Polubienia: 3
|
Seraphina Nowy
Profesja: Wojownik
Poziom: 42
Postów: 3
Reputacja: 13
|
20:15 / 22-02-2024
Szanowni deweloperzy, Chciałbym zgłosić propozycję dotyczącą usunięcia stworów z miast w grze. Zauważyłem, że obecność stworów w miastach może nie tylko psuć estetykę miejskich obszarów, ale także przeszkadzać w wykonywaniu zadań i interakcji z innymi graczami. Usunięcie stworów z miast miałoby kilka korzyści. Po pierwsze, poprawiłoby to ogólną estetykę miejskich obszarów, co sprawiłoby, że gra byłaby bardziej atrakcyjna wizualnie dla graczy. Dodatkowo, eliminując stworzenia z miast, gracze mogliby swobodniej poruszać się po tych obszarach, bez obawy przed atakiem lub zakłócaniem interakcji z NPC-ami lub innymi graczami. Rozumiem, że obecność stworów w miastach może być częścią rozgrywki i stanowi element wyzwania, jednak uważam, że warto rozważyć inne sposoby wprowadzenia takich wyzwań bez konieczności umieszczania stworów w obszarach miejskich. Na przykład, można by przenieść stworzenia na expowiska, gdzie gracze mieliby możliwość ścierania się z nimi w bardziej odpowiednim środowisku. Wierzę, że usunięcie stworów z miast przyczyniłoby się do poprawy ogólnej jakości rozgrywki i uczyniłoby grę jeszcze bardziej przyjemną dla wszystkich graczy. Proszę o uwzględnienie mojej propozycji i podjęcie odpowiednich działań w tej sprawie. Z poważaniem, Seraphina :)
Polubienia: 5
|
Seraphina Nowy
Profesja: Wojownik
Poziom: 42
Postów: 3
Reputacja: 13
|
20:28 / 22-02-2024
Chciałabym zgłosić kolejną propozycje zmiany kolorystyki i estetyki forum, które mam nadzieję poprawią ogólny wygląd i użytkowanie platformy. -
Nowa Kolorystyka: Proponuję zmianę głównej kolorystyki forum na coś bardziej stonowanego i przyjemnego dla oczu. Możemy rozważyć paletę kolorów pastelowych lub delikatnych odcieni niebieskiego, szarego lub zielonego, które są bardziej przyjazne dla użytkowników i tworzą bardziej spójny wygląd. -
Czysty i Nowoczesny Design: Aktualizacja designu forum może uczynić je bardziej nowoczesnym i estetycznym. Możemy rozważyć uproszczenie układu strony głównej, aby był bardziej przejrzysty i łatwy w nawigacji. Dodatkowo, wykorzystanie czystych linii, prostych ikon i minimalistycznego stylu może sprawić, że forum będzie bardziej atrakcyjne wizualnie. -
Responsywność i Dostosowanie do Urządzeń Mobilnych: Zapewnienie, że forum jest w pełni responsywne i dobrze działa na urządzeniach mobilnych, jest kluczowym elementem w dzisiejszych czasach. Możemy zadbać o to, aby strona forum była łatwa w nawigacji i czytelna na wszystkich urządzeniach, co zwiększy wygodę użytkowników.
Polubienia: 4
|
Seraphina Nowy
Profesja: Wojownik
Poziom: 42
Postów: 3
Reputacja: 13
|
21:27 / 22-02-2024
https://prnt.sc/cJlPytqMHth3 - Proponuję poprawić bądź urozmaicić system zliczania pokonanych potworków w grze, natomiast gdy w zadaniu mamy do pokonania 10 papug a pokonamy np. 12 pokazuje nam to, lepszym rozwiązaniem będzie iż gracz pokonujący np. 100/200 papug otrzyma lepszą nagrodę, jeżeli to nie ma prawa bytu to lepiej dla oka poprawić błąd w zliczaniu.
Polubienia: 4
|
Pauls Nowy
Profesja: Mag
Poziom: 86
Postów: 1
Reputacja: 4
|
11:35 / 23-02-2024
Propozycja: Bardzo bym chciał żeby mag został zbalansowany.. bo jest tak szczerze szitem.. Toszkę więcej resistów mu dajcie magicznych oraz fizycznych lub dodajcie jakies umki które zbalansują tą postać do przyjemnego grania, bo jak to jest ze nie moge zbic epik potwora a łowca na tym samym lvl z gorszym eq robi go na lajcie.. See you soon ;)
Polubienia: 4
|
MaestroNT2 Nowy
Profesja: Mag
Poziom: 17
Postów: 1
Reputacja: 3
|
23:10 / 05-04-2024
-Dodanie skrótów klawiszowych do ikonek w prawym dolnym rogu, jest to banalne a bardzo ułatwia grę na początku :) -Dodanie ikonki resetowania statystyk przy statystychach w panelu postaci -Dodanie szybkiego usuwania nazwy (X), przy wpisywaniu frazy w mapę
Polubienia: 3
|
Boxlor Nowy
Profesja: Wojownik
Poziom: 45
Postów: 4
Reputacja: 10
|
15:39 / 27-08-2024
- możliwość obrócenia postaci w miejscu (obecnie każdy klawisz strzałki/wasd to krok) Nie wiem jak w przypadku innych profesji, niż wojownik, ale na low lvl mam umkę, która bije liniowo dwie kratki do przodu "Gorący obuch". Jak mnie moby przykleszczą do ściany to umka wypada z gry.
Polubienia: 3
|
Ptrkvsky Nowy
Profesja: Łowca
Poziom: 28
Postów: 1
Reputacja: 3
|
13:10 / 02-09-2024
Witam nie wiem czy była taka propozycją ale napewno ułatwi przemieszczanie się po świecie gry mianowicie: - dodanie coś w stylu utamo tempo z Tibii (jako skill co 5/10sekund) bądź skalowanie się prędkości poruszania wraz z poziomem postaci.
Polubienia: 3
|