Wrześniowe zmiany - czyli co dodaliśmy do gry.

[ADM] Veres
Swiezak



Profesja: Mag
Poziom: 15
Postów: 44
Reputacja: 176
19:55 / 05-09-2021

Witajcie!

Ostatnio słyszeliśmy się na początku maja, od tego czasu mieliśmy sporo dyskusji nad tym jak polepszyć rozgrywkę, abyście wy gracze czerpali z niej jeszcze więcej. Po wielu dyskusjach zdecydowaliśmy się na kilka zmian, które znacząco zmienią postrzeganie naszej produkcji.

Przed Wami lista zmian, którą będziecie mogli przetestować już jutro, 06.09.2021r.

Co zostało dodane/zmienione:

- Poprawiony system najazdów, od teraz możecie udać się na oddzielną instację u odpowiedniego NPC. Dodano zupełnie nowy system nagród z najazdu.

- Zmodyfikowano system ulepszeń, od teraz będziecie zdobywać specjalne kryształy rzemieślnicze, poprzez większość aktywności w grze. Zmniejszono ilość ulepszaczy do kilkudziesięciu dla przedmiotów legendarnych.

- Poprawiono początek rozgrywki, dodano system tutoriali i możliwość ich pominięcia.

- Poprawiono zadania na pierwszej wyspie Asgardu

- Dodano nowe zadania na wyspie Asgardu

- Zmieniono mapę: Wyspa Rozbitków

- Zmieniono mapę: Delta Rzeczna

- Poprawiono wygląd wielu przeciwników

- Poprawiono wygląd wielu przedmiotów

- Dodano obsługiwanie płatności w grze

- Poprawiono wiele technicznych aspektów:

1. Brak możliwości zaznaczenia potwora, którego nie można zaatakować.

2. Dodano grafikę nożyczek po najechaniu na surowiec „Kwiat”.

3. Dodano menu po kliknięciu PPM np. na przedmiot, który dodaje opcje tj. załóż, wyrzuć, włóż, rozdziel.

4. Oznaczenie czaszką przeciwnika agresywnego.

5. Poprawiona widoczność po pojawieniu się wiadomości.

6. Dodano aktualizowanie się poziomu postaci w czasie rzeczywistym.

7. Poprawiono sumowanie się tych samych przedmiotów w depozycie.

8. Dodano chwilową ochronę oraz blokadę w walce, po przejściu na inną mapę.

9. Automatyczne usuwanie członków z grupy, gdy ten wyjdzie z gry.

10. Poprawiono czcionki w grze.

11. Od teraz nie musicie mieć kilkudziesięciu narzędzi w plecaku, wystarczy mieć najlepszy przedmiot wydobywczy, aby wydobywać surowce z wcześniejszego tieru. Np. Złoty kilof wykopie złoto, ale również surowce wcześniejsze tj. srebro, żelazo czy miedź.

12. Poprawiono ikonki narzędzi po najechaniu na dany surowiec.

13. Dodano opis profesji przy jej wyborze.

14. Dodano automatyczne przesuwanie się czatu.

15. Dodano nowe ikonki przy wyborach w dialogach, poprawi to sprawniejsze poruszanie się przy dialogu z NPC.

16. Dodano mechanikę powrotu potwora, gdy ten za daleko oddali się od swojego bazowego respawnu. Koniec z prowadzeniem potworów na koniec mapy.

17. Poprawiono drop skrzynek z dungów.

18. Dodano inny algorytm odpowiedzialny za drop skrzynek w dungeonie.

19. Dodano dolny pasek gry dla mniejszych rozdzielczości, możliwość gry na 11 calowych urządzeniach.

20. Poprawiono obliczanie trasy moba do gracza.

21. Dodano wizualną obramówkę tuż po otwarciu przedmiotu ze skrzynki.

22. Dodano suwak do przesuwania dialogów podczas rozmów z NPC

23. Większe bądź mniejsze poprawki, które zostały zaimplementowane.

Zapraszamy do testowania nowości, które zostaną wrzucone już jutro w poniedziałek, 06.09.2021r.

Administacja Alkatrii :)


Polubienia: 9
Szynkacz
Swiezak



Profesja: Łowca
Poziom: 1000
Postów: 31
Reputacja: 64
00:18 / 20-09-2021

Aby pokazać Wam, że żyjemy i cały czas działamy postanowiliśmy dodać kolejny duży news. Dostajemy zapytania co z grą, co z balansem i co w ogóle robimy. Otóż doszło do dłużej rozmowy członków Administracji, w której doszliśmy do wniosku, że dodamy kilka nowych statystyk. Ułatwią one zrozumienie balansu, a także dadzą nam nowe możliwości względem przeliczników i budowania profesji. Programista i główny założyciel gry Gitu na dniach zajmie się szczególnie właśnie balansem i sklepem premium.
Chciałbym podkreślić, że aktualnie trwają testy nowości, nie wypuściliśmy jeszcze oficjalnie gry. Do startu nowego serwera z wielką aktualizacją dojdzie dopiero pod koniec tego roku, kiedy to też rozpoczniemy dużą reklamę.


A oto lista nowych rzeczy/zmian, które doszły do testów w ostatnim tygodniu:
-Dodano rodzaj mapek questowych oraz "zielonych" czyli NonPvP,
-Wiadomości z czatu klanowego oraz prywatnego nie będą już znikać po odświeżeniu,
-Małe, wizualne zmiany w dialogach, drugich warstwach oraz samej grze,
-Naprawiono błąd z nieaktualizowaniem się lvl'a i przekraczaniem doświadczenia w pasku,
-Dodano możliwość dodawania po 10 pkt. statystyk za jednym zamachem,
-Zaktualizowano zadania do poziomu 28, następne już niebawem,
-Zabezpieczyliśmy błędy podczas dialogów/zadań, 
-Poprawiono niektóre systemy względem działania potworków,
-Dodano podświetlanie się strzałeczki otwierającej czat, kiedy ten jest aktualnie zamknięty, a ktoś napisze na czacie,
-Usunięcie większości "NPC widmo", czyli tych stojących jako tileset i zastąpienie kilku z nich zwykłymi NPC'tami,
-Poprawa działania kilku funkcji niewidocznych na pierwszy rzut oka w questach, jak na przykład działanie dziennych,
-Zablokowano możliwość chodzenia podczas prowadzenia dialogu,
-Poprawiono małe błędy w zadaniach, usprawniono ich działanie.
Z kolejnymi newsami wracamy już niedługo, do zobaczenia! :D


Polubienia: 7