Witam, poniżej chciałbym przedstawić wam stary i sprawdzony system PVP znany w różnych wersjach z wielu popularnych gier.
I. Jak to wygląda.
Atakując gracza na mapie na której jest PVP dostajemy oznaczenie np. tak jak w wielu grach jest to czaszka.
Atakując gracza dostajemy [białą] czaszkę na X czasu.
Posiadając białą czaszkę nie możemy przejść na inną mapę.
Zabijając gracza bez czaszki dostajemy jedno zabójstwo, każde zabójstwo będzie znikało dopiero po X czasie aby zapobiec nadużyciu.
Jeśli posiadasz białą czaszkę i ktoś cię zaatakuje jako pierwszy to nie dostaniesz zabójstwa, takiej osobie wtedy może się pojawić np. żółta czaszka aby oznaczyć osoby które cię zaatakowały.
Zabijając osobę z czaszką nie dostajesz zabójstwa.
II. Kary za nadużycie.
W ciągu dnia, będzie można uzyskać do X [np. 3] zabójstw bez ponoszenia większej odpowiedzialności.
Po uzyskaniu 4 zabójstwa w ciągu dnia uzyskamy już nie białą a czarną czaszkę na X czasu [np. 5 dni].
Czarna czaszka będzie skutkować zmniejszonymi statystykami i życiem o 50/75~%
Po uzyskaniu już 6 zabójstw w ciągu dnia uzyskamy bana na X czasu [np. 7 dni].
Zabójstwo będzie znikało po X czasie [np. 12 godzinach]
III. Balans rozgrywki.
Wszystkie czary targetowe powinny dostać buffa [1 kratka więcej zasięgu].
Na expowiskach takich jak np. nieumarli, powinna znajdować się przynajmniej jedna lokacja z otwartym PVP.
Owarte PVP na Legendarnych Bossach.
Na mapach PVP nie możemy przechodzić przez innych graczy.
Dodanie punktu "Power Abusing" do regulaminu.
Po śmierci przez gracza, utrata jakiejś małej częsci doświadczenia.
Przesuwanie innych graczy na mapie PVP.
Dodanie już teraz mapy na której będzie otwarte pvp do testowania balansu.
Ilość zabójstw w statystykach.
IV. Wojny klanowe.
Wojny klanowe będą możliwe tylko i wyłącznie za zgodą obydwu Liderów.
Przed rozpoczęciem wojny, będzie można ustalić czas trwania.
Podczas wojny klanowej wrogowie powinni zostać oznaczeni w postaci np. czerwonego podświetlenia.
Po zabiciu wroga nie dostaniemy zabójstwa.
Ranking klanów na stronie z największą ilością zabójstw zdobytych podczas wojny
////////////////////////////////////////////
Ogólnie taki system PVP jest bardzo fajny i sprawia wiele frajdy podczas walki klanów.
Wymaga dobrej koordynacji i lidera który będzie dobrze kierował drużyną.
Poniżej screeny jak to wygląda w dwóch innych popularnych grach.