Spis Questów

Karolayn
Ciekawy



Profesja: Mag
Poziom: 27
Postów: 9
Reputacja: 66
16:36 / 04-01-2021

                                                                                     Ostatnia aktualizacja: 13.01.2021

 

 

                                                                                       ♦ Spis dostępnych questów: ♦

 

- Wymagany LVL: (1) Nazwa: „Na granicy życia i śmierci"  NPC: Łóżko, (Domek Rybaka - Wyspa Rozbitków)"

- Wymagany LVL: (1) Nazwa: „Papugi na wyspie rozbitków"  NPC: „Ewaryst, (Wyspa Rozbitków)"

- Wymagany LVL: (2) Nazwa: „Pierwsze kroki ścieżki wojownika."  NPC: „Rybak Pot, (Domek Rybaka - Wyspa Rozbitków)"

- Wymagany LVL: (3) Nazwa: „Pomóż żonie rybaka w przygotowaniu obiadu"  NPC: „Żona Rybaka, (Domek Rybaka - Wyspa Rozbitków)"

Wymagany LVL: (3) Nazwa: „Ogranicz populację krabów"  NPC: „Werangos", (Wyspa Rozbitków)"

- Wymagany LVL: (3) Nazwa: „Uratuj biznes Alonzo"  NPC: „Alonzo, (Wyspa Rozbitków)"

Wymagany LVL: (4) Nazwa: „Pomóż mieszkańcowi."  NPC: „Aqros, (Wyspa Rozbitków)"

- Wymagany LVL: (5) Nazwa: „Pomóż Heliodorowi z jaszczurkami"  NPC: „Heliodor, (Wyspa Rozbitków)"

Wymagany LVL: (5) Nazwa: „Zagadka okrutnego mordu"  NPC: „Ukrzyżowany Człowiek, (Wyspa Rozbitków)"

Wymagany LVL: (5) Nazwa: „Niezwykła Mikstura"  NPC: „Baltazar, (Sklep Magiczny "u Baltazara" - Wyspa Rozbitków)"

Wymagany LVL: (6) Nazwa: „Pomóż paladynowi"  NPC: „Załamany Paladyn, (Wyspa Rozbitków)"

Wymagany LVL: (6) Nazwa: „Pomóż paladynowi"  NPC: „Załamany Paladyn, (Wyspa Rozbitków)"

Wymagany LVL: (6) Nazwa: „Okrutnego mordu ciąg dalszy"  NPC: „Załamany Paladyn, (Wyspa Rozbitków)"

Wymagany LVL: (6) Nazwa: „Na pomoc rannemu żołnierzowi"  NPC: „Ranny Żołnierz, (Przejście do wioski - Wyspa Rozbitków)"

Wymagany LVL: (7) Nazwa: „Ogień zwalczaj ogniem"  NPC: „Burmistrz Asgardu, (Posiadłość Bumistrza - Asgard)"

Wymagany LVL: (8) Nazwa: „Zupa dla burmistrza"  NPC: „Kucharka Beata, (Namiot Kucharki - Wyschnięta Zatoka)"

Wymagany LVL: (9) Nazwa: „Nowa szata dla alchemika"  NPC: „Alchemik Rekrus, (Wyspa Rozbitków)"

Wymagany LVL: (10) Nazwa: „Pomóż Rybakowi w złowieniu ryb do magazynu"  NPC: „Rybak Jofus, (Chatka Rybaka - Wyschnięta Zatoka)"

Wymagany LVL: (11) Nazwa: „Historia dla Dziewczynki"  NPC: „Plotka, (Wyspa Rozbitków)"

Wymagany LVL: (13) Nazwa: „Na pomoc choremu"  NPC: „Zachary (Wyschnięta Zatoka)"

Wymagany LVL: (17) Nazwa: „W poszukiwaniu skradzionych zwojów"  NPC: „Dowódca Armii, (Namiot - Wyschnięta Zatoka)"

Wymagany LVL: (20) Nazwa: „Historia Dwóch Straży"  NPC: „Lenka, (Port Asgardu)"

Wymagany LVL: (20) Nazwa: „Zagadka tajemniczej klątwy"  NPC: „Barmanka Amelka, (Karczma pod "Wyrwigroszem" - Asgard)"

Wymagany LVL: (21) Nazwa: „Historia pewnej miłości"  NPC: „Malcolm, (Karczma pod "Wyrwigroszem" - Asgard)"

Wymagany LVL: (24) Nazwa: „Zbójnicy"  NPC: „Karczmarz, (Karczma pod "Pijanym Skowronkiem" - Wyspa Rozbitków)"

- Wymagany LVL: (24) Nazwa: "Szukam pracy" NPC: "Atram, (Wyspa Rozbitków)"

- Wymagany LVL: (26) Nazwa: "Wygnany z Miasta" NPC: „Pustelnik Yusen, (Tajemniczy Namiot - Plaża Uchodźców)"

 

-

 

                                                                                                • QUESTY DZIENNE •

 

Wymagany LVL: (7) Nazwa: „Pomóż Alchemikowi Rekrusowi"  NPC: „Alchemik Rekrus, (Wyspa Rozbitków)"

Wymagany LVL: (7) Nazwa: „Pomóż Drwalowi Janowi"  NPC: „Drwal Jan, (Wyschnięta Zatoka)"

Wymagany LVL: (15) Nazwa: „Pomóż Górnikowi Grihimowi"  NPC: „Burmistrz Asgardu, (Wyspa Rozbitków)"

 


Polubienia: 36
Szaqu
Ciekawy



Profesja: Łowca
Poziom: 34
Postów: 7
Reputacja: 3
17:02 / 04-01-2021

Dzięki:).


Polubienia: 1
Xeardon
Nowy



Profesja: Wojownik
Poziom: 15
Postów: 1
Reputacja: 2
20:04 / 04-01-2021

Uzupełnijcie spis, nie wyobrażam sobie expić po 1% na mobach :D


Polubienia: 2
Baca
Nowy



Profesja: Wojownik
Poziom: 38
Postów: 1
Reputacja: 2
21:36 / 04-01-2021

Wymagany LVL: (27) Nazwa: „Zbójnicy"  NPC: „Karczmarz, (Karczma pod "Pijanym Skowronkiem" - Wyspa Rozbitków)" - błąd w opisie, misje można już wziąć na 24 poziomie.

- Wymagany LVL: (26) Nazwa: "Wygnany z Miasta" NPC: „Pustelnik Yusen, (Tajemniczy Namiot - Plaża Uchodźców)"

- Zadanie "Zagadka Tajemniczej Klątwy" - wymagany poziom został zmieniony z 20 na 32


Polubienia: 2
Intruz
Nowy



Profesja: Łowca
Poziom: 17
Postów: 3
Reputacja: 1
23:49 / 04-01-2021

Dzięki za spis, może będzie też dobrym pomysłem dodanie osobnego tematu z dokładnym opisem tych Questów?
Chętnie mógłbym pomóc :)

Ułatwiło by to graczą dalszą rozgrywkę, i myślę że gdyby czytali opis skrótu zadania to też czegoś by się nauczyli ;)


Polubienia: 0
Sidiker
Nowy



Profesja: Wojownik
Poziom: 20
Postów: 1
Reputacja: 0
07:44 / 05-01-2021

Dzięki :D

 


Polubienia: 0
Karolayn
Ciekawy



Profesja: Mag
Poziom: 27
Postów: 9
Reputacja: 66
21:57 / 05-01-2021

Kochani, nie jestem z administracji tylko dobrowolnie pomagam, do czego was również zachęcam. Nie wymagajmy wszystkiego od twórców, bo wszyscy tu gramy więc każdy może dołożyć swoją cegiełkę. :)


Polubienia: 2
Knapek
Nowy



Profesja: Łowca
Poziom: 32
Postów: 3
Reputacja: 20
23:42 / 05-01-2021

SOLUCJA Historia dwóch straży

1. Quest zaczynamy  u Lenki, która znajduję się w Porcie Asgard.
2. Następnie rozmawiamy z dwoma niebieskimi strażnikami, którzy stoją koło siebie przy strażniku od kotwicy.
3. Wysyłają nas do Kapitana, który jest na statku po lewej stronie na dole. 
4. On wysyła nas do kogoś "mądrzejszego" i idziemy do alchemika w Asgard, który jest po lewej stronie na dole w chacie.
5. Następnie alchemik karze nam iść do Mistrza Polowań.
6. Idziemy na środek placu i rozmawiamy z Alchemikiem Snar i zadajemu mu pytanie.
7. Alchemik mówił że mamy szukac u góry odpowiedzi więc idziemy do Burmistrza gadamy z nim a on karze nam zabić 10 żarłaczy, które znajdziemy lewo dół Asgard.
8. Wracamy do Burmistrza i mamy iść do Strażnika Archiwistów, który jest od razu na prawo przy ratuszu.
9. Rozmawiamy z nim i znajdujemy się w pomieszczeniu i podchodzimy do stołu i czytamy notatki a następnie wychodzimy i znajdujemy się w pomieszczeniu z  strażą.
10. Rozmawiamy z pierwszym lepszym niebieskim strażnikiem i dowiadujemy się że obie straże bronią tej historii. Musimy znaleźć podziemne wejście.
11. Podziemna jaskinia znajduję się w błędnej grocie sali 5, którą znajdziemy na Wyschniętej Zatoce.
12. Przechodzimy jaskinie i wchodzimy do Sali Kotwic. Wysylają nas do więzienia a następnie klikamy dialog z NPC przy klatce.
13. Jesteśmy u kapitana i zaczynamy z nim rozmawiac przenosi nas do Komnaty Kotwicy i podchodzimy do kapitana astrażnika kotwicy a następnie klikamy w niebiańską kotwicę.
14. Rozmawiamy z kapitanem ponownie i kończymy questa znajdując się w Asgard.


Polubienia: 16
Knapek
Nowy



Profesja: Łowca
Poziom: 32
Postów: 3
Reputacja: 20
23:59 / 05-01-2021

SOLUCJA Historia pewnej miłości

1. Wybieramy się do Karczmy pod "Wyrwigroszem" i rozmawiamy z Malcolmem. UWAGA! Tutaj coś nie zadziałało i tam gdzie nie mogłem się ruszać klikałem F5 i przechodziło na następną mapę!

2. Znajdziemy się z powrotem w karczmie rozmawiamy z Malcolmem i następnie rozmawiamy z Barmanką Amelką i tak samo jak wyżej, przeklikujemy mapki przyciskiem F5.

3. Barmanka wysyła nas do Malcolma klikamy drugi dialog i karze nam iść do posiadłości Burmistrza, która znajduję się w "Asgard" i następnie przekazujemy wiadomość Malcolma do sekretarza i tak o to kończymy questa.


Polubienia: 3
Sindre
Nowy



Profesja: Łowca
Poziom: 23
Postów: 1
Reputacja: 0
00:25 / 06-01-2021

Witam, nie lepiej by było dodać do zakładki Zadania w oknie gry Questów Nieukończonych? 


Polubienia: 0
UtevoLux
Nowy



Profesja: Mag
Poziom: 26
Postów: 3
Reputacja: 28
02:04 / 06-01-2021

QUESTY


    ,,Papugi na wyspie rozbitków" (1lvl)
1. Zleca Ewaryst (Wyspa Rozbitków 62,26)
2. Zabijamy 15 papug po czym wracamy do Ewarysta po nagrode
    Nagroda: 150 złota


    ,,Pierwsze kroki ścieżki wojownika" (2lvl)
1. Zleca Rybak Pot - (Domek Rybaka 10,12)
2. Zabijamy 5 małych krabów oraz zdobywamy krabie mięso
3. Wracamy do rybaka po nagrode
    Nagroda: Drewniany miecz, 100 doświadczenia


    ,,Pomóż żonie rybaka w przygotowaniu obiadu" (3lvl)
1. Zleca Żona Rybaka (Domek Rybaka 15,7)
2. Musimy przynieść 2 dorsze (Wyspa Rozbitków można je znalesc na wybrzeżu)
3. Córka Rybaka(Wyspa Rozbitków 42,16)
4. Żona Rybaka (Domek Rybaka 15,7)
5. Ewaryst (Wyspa Rozbitków 62,26)
    Nagroda: 100 doświadczenia, 5x mikstura uzdrawiająca, 1x ser


    ,,Ogranicz populację krabów" (3lvl)
1. Zleca Werangos
2. Musimy zabić 15 małych krabów
3. Gdy już to zrobimy wracamy do zleceniodawcy 
    Nagroda: 300 złota, 300 doświadczenia


    ,,Uratuj biznes Alonzo" (3lvl)
1. Zleca Alonzo (Wyspa Rozbitków 37,65 Druga strona wyspy)
2. Mamy do zabicia 10 kur
3. Gdy zabijemy kurwy wracamy do zleceniodawcy
    Nagroda: 2500 złota, 200 doświadczenia


    ,,Pomóż mieszkańcowi" (4lvl)
1. Zleca Aqros (Wyspa Rozbitków 81,10)
2. Musimy znaleść 5 dorszów po czym wracamy do Aqrosa
3. Żona Rybaka (Domek Rybaka 15,7)
4. Aqros (Wyspa Rozbitków 81,10)
    Nagroda: 300 złota, 400 doświadczenia


    ,,Pomóż Heliodorowi z jaszczurkami" (5lvl)
1. Zleca Heliodor (Wyspa Rozbitków 36,36)
2. zabijmy 15 jaszczurek
3. Helidor (Wyspa Rozbitków 36,36)
    Nagroda: 300 złota, 500 doświadczenia


    ,,Zagadka okrutnego mordu" (5lvl)
1. Zleca Ukrzyżowany Człowiek (Wyspa Rozbitków 11,14)
2. Spalone Ciało (Wyspa Rozbitków 80,62)
3. Załamany Paladyn (Wyspa Rozbitków  80,67)
4. Strażnik Wioski ,,Wybieramy Spryt,, (Wyspa Rozbitków 73,83)
5. Stranik obok
6. Diana (Warzywniak u Diany 16,12)
7. Zwiadowca (Wyspa Rozbitków 65,77)
8. Miejsce na Kryjówkę ,, Pierwsza opcja,, (Przejście do Wioski, 45,29)
9. Rybak Slin (Wyspa Rozbitków, 53,46)
    Nagroda: 1500 doświadczenia, 500złota


    ,,Niezwykła Mikstura" (5lvl)
1. Zleca Baltazar (Sklep Magiczny "u Baltazara" - Wyspa Rozbitków)
2. Musimy zdobyć żabie mięso (zabijamy żabe)
3. Wracamy do Baltara
4. Musimy zdobyć jajko (zabijamy kure)
5. Wracamy do Baltazara
6. Teraz musimy przynieść stroczyka piaskowego ( jeden jest sklepu obok Wyspa Rozbitków, 58,84)
7. Wracamy do Baltazara
    Nagroda: 1500 doświadczenia, 1500 złota


    ,,Historia pewnej miłości" (5lvl)
1. Zleca Malcolm (Karczma pod "Wyrwigroszem" - Asgard)
2. Słuchamy opowieści a później gadamy z Malcolmem (f5)
3. Teraz idziemy do Amelki i słuchamy pozostałej części historii (f5)
4. Po wysłuchaniu wracmy do Malcolma
5. Sekretarz Burmistrza ( Posiadłość Burmistrza 23,17)
    Nagroda: 2000 doświadczenia


    ,,Pomóż paladynowi" (6lvl)
1. Zleca Załamany Paladyn (Wyspa Rozbitków  80,67)
2. Zabijamy 10 psów po czym wracamy do paladyna
    Nagroda: 1000 złota, 500 doświadczenia


    ,,Okrutnego mordu ciąg dalszy" (6lvl)
1. Zleca Załamany Paladyn (Wyspa Rozbitków  80,67)
2. Tłum (Wyspa Rozbitków, 19,63)
3. Idziemy zbadać ciało (Wyspa Rozbitków  40,54)
4. Strażnik (Wyspa Rozbitków  40,54)
5. Rozmawiamy z Wartownikiem ( kradniemy klucze, przekręcamy klucz w lewo)
6. (JA RATOWAŁEM)
7. Strażnik Ratusza (Asgard 52,37) 
8. Na lewo leży ciało idziemy je zbadać (Asgard 40,43) wybralem drugą opcje (+1500 doświadczenia)
9. Wchodzimy do ratuszu i gadamy z burmistrzem 
    Nagroda: 5000 złota, 800 doświadczenia


    ,,Na pomoc rannemu żołnierzowi" (6lvl)
1. Zleca Ranny Żołnierz 28,9 (Przejście do wioski - Wyspa Rozbitków)
2. Mamy do zabicia 15 nietoperzy oraz 1 wodną kreaturę
3. Po zabiciu wracamy do Rannego Żołnierza
    Nagroda: 600 doświadczenia, 600złota, 2x sztabki złota


    ,,Ogień zwalczaj ogniem" (7lvl)
1. Zleca Burmistrz Asgardu (Posiadłość Bumistrza - Asgard)
2. Straznik ratusza (Asgard 54,37)
3. Straznik ratusza (Asgard 56,50)
4. Alchemik Snar (Asgard 50,44)
5. Wracamy do burmistrza
6. Idziemy zbadać ciało (Asgard 40,43)
7. Wracamy do burmistrza
8. Czekamy aż burmistrz przeczyta list, po kilku minutach rozmawiamy z burmistrzem i czekamy kilka minut aż obmyśli plan działania.
9. Roznosimy zaproszenia:
* Publiczna egzekucja (złoto i czerwień) Wyspa Rozbitków 17,59
* Strażnik ratusza (aż czterech) Wyspa Rozbitków 33,64
* Strażnik ratusza  Wyspa Rozbitków 70,83
* Strażnik obok (odp 1)
* Zwiadowca (dwóch) (Wyspa Rozbitków 65,77)
10. Sekretarz Burmistrza ( Asgard - Posiadłość Burmistrza 23,17)
11. Rozmawiamy z burmistrzem
12. Ponownie rozmawiamy z burmistrzem
13. Udajemy się do wyjścia (7,5)
    Nagroda: 5000 doświadczenia


    ,,Nowa szata dla alchemika" (9lvl)
1. Zleca Alchemik Rekrus (Wyspa Rozbitków 47,69)
2. Zabijamy 25 psów i wramy po kolejną wskazówkę
3. Udajemy się do Baltazara (Sklep Magiczny "u Baltazara")
4. Wracamy do Alechmika Rekrusa
    Nagroda: 900 złota, 900 doświadczenia


    ,,Pomóż Rybakowi w złowieniu ryb do magazynu" (10lvl)
1. Zleca Rybak Jofus Chatka Rybaka (Wyschnięta Zatoka, 72:18)
2. Mamy przynieść mu 5 karpi (można złowić albo z papug)
3. Gdy już mamy karpie wracamy do Jofusa
    Nagroda: 1000 doświadczenia, 2500złota


    ,,Zakład ze strażnikiem" (12lvl)
1. Zleca Strażnik Wioski (Wyschnięta Zatoka 57,36)
2. Zabijamy 10 piratów 
3. Wracamy do Strażnika
    Nagroda: 1000 doświadczenia, 500 złota


    ,,Na pomoc choremu" (13lvl)
1. Zleca Zachary (Wyschnięta Zatoka, 23,69)
2. Przynosimy Zacharemu storczyka pisakowego po czym przenosi nas na mape
3. Wysoka Trawa (Magiczny Zagajnik, 21:25)
4. Musimy zerwać kwiata inczej nie wyjdziemy
5. Pęcherznica kalinolistna (Magiczny Zagajnik, 25,5)
6. Gdy już mamy kwiata wracamy do Wysokiej trawy
7. Wracamy do Zacharego 
8. Teraz zabijamy 10 piratów i wracamy po nagrode
    Nagroda: 1000 złota, 1300 doświadczenia, 1x Sztabki Złota


    „W poszukiwaniu skradzionych zwojów" (17lvl)
1. Zleca Dowódca Armii (Namiot - Wyschnięta Zatoka 37,16 )
2. Udajemy się do Strażnika Archiwów w Asgardzie 68,45
3. Idziemy do Edzia, znajduję się w Wyschniętej Zatoce 28,20
4. Nastepnie udajemy się do wartownika 50,15
5. Dosjatemy kordy gdzie zwoje są ukryty musimy je odszukać 
ASGARD:
*57,66
*64,43
*53,43
*39,52
6. Wracamy do Dowódcy
    Nagroda: 5000 złota, 2000 doświadczenia


    „Historia Dwóch Straży" (20lvl)
1. Zleca Lenka (Port Asgardu 55,59)
2. Rozmawiamy z dwoma niebieskimi strażnikami (Port Asgardu 82,70 i 86,70)
3. Udajemy się do Kapitana (Port Asgardu 23,88)
4. Następnie idzemy do Asgardu aby porozmawiać z alchemikiem ( Asgard - Alchemik Milestone 7,66)
5. Alchemik karze nam isć do Mistrza Polowań ( Asgard
6. Udajemy się do Alchemika Snara ( Asgard 50,44)
7. Idziemy do Burmistrza karze nam zabić 10 żarłaczy (Lewa dolna część Asgardu)
8. Po zabiciu wracamy do burmistrza następnie idziemy do Strażnika Archiwistów ( 68,45 )
9. Znajdujemy się w pomieszczeniu podchodzimy do stołu gdzie czytamy notatki (9,18) następnie wychodzimy (3,10)
10. Rozmawiamy z niebieskim strażnkiem (obojętnie)
11. Szukamy podziemnego wejścia (Wyschnięta zatoka - Błędna grota sala 5)
12. Przechodzimy jaskionie i wchodzimy do Sali Kotwic
13. Znajdujemy się w więzieniu gdzie klikamy dialog z NPC przy klatce
14. Rozmawiamy z Kapitanem przenosi nas do Komnaty Kotwicy.
15. Podchodzimy do Kapitana następnie klikamy w niebiańską kotwicę
16. Rozmawiamy z Kapitanem
    Nagroda: 5000 złota, 5000 doświadczenia, 1x Hełm Zakonu


    ,,Zbójnicy" (24lvl) 
1. Zleca Karczmarz (Karczma pod "Pijanym Skowronkiem" - Wyspa Rozbitków)
2. Następnie musimy wypytać:
*Baltazara (Sklep Magiczny "u Baltazara" - Wyspa Rozbitków)
*Babcie Diane (Wyspa Rozbitków 69,99 - Warzywniak u Diany)
*Handlarza Mooka (Wyspa Rozbitków)
2. Schodzimy mapkę niżej do strażników koło namiotu i zagadujemy jednego z nich.
3. Gadamy z Oficerem
4. Udajemy się do Alchemika Snaara (Asgard 50,44)
    Nagroda: 20tys. doświaczenia


    ,,Wygnany z Miasta" (26lvl)
1. Zaczynamy w Tajemniczym Namiocie u Pustelnika Yusena na Plaży Uchodźców.
2. Gadamy z Yusenem
3. Niestety jest małomówny wieć idziemy:
Burmistrz Asgardu - Posiadłość Burmistrza
4. Strażnik przed Posiadłością Asgard
5. Pustelnik Yusen - Tajemniczy Namiot na Plaży Uchodźców (Wybieramy 2 opcję Dialogu)
6. Burmistrz Asgardu.
7. Mamy zabić 20 Żarłaczy (Lewa dolna część Asgardu), po zabiciu wracamy do Burmistrza i daje nam glejt
8. Z kwitem wracamy do Pustelnika i kończymy zadanie :)
    Nagroda: 2500 doświadczenia, 8000 złota

 


 


Polubienia: 26
UtevoLux
Nowy



Profesja: Mag
Poziom: 26
Postów: 3
Reputacja: 28
13:31 / 06-01-2021

QUESTY DZIENNE


    Zupa dla burmistrza (8lvl)
1. Zleca Kucharka Beata (Wóz Kucharki - Wyschnięta Zatoka)
2. Musimy Kupić: Mrchew, cebula, przyprawy, ziemniaki (5), pieczarki (3) 
2. Udajemy się do Diany (Wyspa Rozbitków 69,99 - Warzywniak u Diany)
3. Ze składnikami wracmy do Kucharki
4. Ponownie rozmawiamy z kucharka (wybieramy 2 opcje)
    Nagroda: 500 złota, 800 doświadczenia


    Pomóż Alchemikowi Rekrusowi (7lvl)
1. Zleca Alchemik Rekrus (Wyspa Rozbitków 47,69)
2. Musimy przynieść 5x storczyków piaskowych oraz 5x pustych butelek
(butelki kupimy u Rybaka Jofusa Chatka Rybaka (Wyschnięta Zatoka, 72:18)
3. Wracamy do Alechmika Rekrusa
    Nagroda: 450 złota, 700 doświadczenia


    Pomóż Drwalowi Janowi (7lvl)
1. Zleca Drwal Jan (Wyschnięta zatoka
2. Musimy przynieść mu 10x kłody palmowe (tak wygląda drzewo które będziemy ścinać - https://imgur.com/7Tid4di )
(potrzebujemy siekiere która można zakupić u Drwala Jana za 1500 złota)
kilka drzew palmowych jest na Wyspa Rozbitków 35,25 oraz 74,37
3. Po zebraniu wracamy do Drwala po nagrodę
    Nagroda: 700 doświadczenia, 800 złota


    Pomóż Górnikowi Grihimowi (15lvl) 
1. Zleca Górnik Grihim 52,76
2. Udajemy się do kopalniy by nakopać 10 rud miedzi ( takie rudy można natrafić w Błędnej grocie )
link jak wygląda ruda - https://imgur.com/undefined
3. Gdy już mamy rudy wracamy do górnika i idziemy po miksture na ból pleców do Alchemika Rekrusa
4. Wracamy do górnika
    Nagroda: 2000 złota, 1500 doświadczenia


Polubienia: 2
Fanatyk
Ciekawy



Profesja: Wojownik
Poziom: 40
Postów: 6
Reputacja: 16
14:33 / 06-01-2021

Solucja questa "Zbójnicy" (24lvl)

 

 

    Questa zaczynamy u Karczmarza w Karczma pod "Pijanym Skowronkiem" - Wyspa Rozbitków.

    1. Następnie musimy wypytać:
    • -Baltazara
    • - Babcie Diane
    • - Handlarza Mooka

    2. Schodzimy mapkę niżej do strażników koło namiotu i zagadujemy jednego z nich.

    3. Gadamy z Oficerem

    4. Lecimy do Alchemika Snaara pod Ratuszem i kończymy zadanie.

    Nagroda: 20tys. doswiaczenia

       


      Polubienia: 4
      Fanatyk
      Ciekawy



      Profesja: Wojownik
      Poziom: 40
      Postów: 6
      Reputacja: 16
      15:10 / 06-01-2021

      ZADANIE "SZUKAM PRACY" (24lvl??)

      Zadanie zaczynamy u Atrama na Wyspie Rozbitków

      1) Lecimy do Kowala Tima, a ten każe nam znależć Łowcę który podejmie się zadania, więc pokolei: L

      • Myśliwy Levis - Wyspa Rozbitków
      • Mistrz Polowań - Azgard
      • Łowca Tygrysów - Piaszczyste Wybrzeże
      • Myśliwy Reve - Zrabowana wieś

      Wracamy do Tima i kończymy zadanie.

      Otrzymujemy 6000 doświadczenia i 5000 złota.

      Istnieje też możliwość zabicia samemu poczwary bez szukania myśliwych, otrzymuje się wtedy legendarną zbroję. (Jeśli ktoś poda szczegóły chętnie dołączę to do Solucji)


      Polubienia: 8
      Fanatyk
      Ciekawy



      Profesja: Wojownik
      Poziom: 40
      Postów: 6
      Reputacja: 16
      15:55 / 06-01-2021

      "Wygnany z Miasta" (25lvl)

      Questa zaczynamy w Tajemniczym Namiocie u Pustelnika Yusena na Plaży Uchodźców.

      1) Gadamy z Yusenem lecz ten jest małomówny... Więc Lecimy:

      • Burmistrz Asgardu - Posiadłość Burmistrza
      • Strażnik przed Posiadłością -Asgard
      • Pustelnik Yusen - Tajemniczy Namiot na Plaży Uchodźców (Wybieramy 2 opcję Dialogu)
      • Burmistrz Asgardu.

      2) Burmistrz każe nam zabić 20 Żarłaczy (Lewa dolna część Asgardu), po zabiciu wracamy do Niego i daje nam glejt

      3) z kwitem wracamy do Pustelnika i kończymy zadanie :)

      Otrzymujemy 2500złota i 8000doświadcznia


      Polubienia: 3
      FoxMulder
      Nowy



      Profesja: Mag
      Poziom: 40
      Postów: 1
      Reputacja: 0
      07:44 / 07-01-2021

      Fanatyk a o jaka poczware chodzi w quescie SZUKAM PRACY??


      Polubienia: 0
      Kostek
      Nowy



      Profesja: Mag
      Poziom: 39
      Postów: 4
      Reputacja: 0
      10:03 / 07-01-2021

      FoxMulder, chodzi o zabicie żmiji (rzadki) i przyniesienie z niego jadu i skory


      Polubienia: 0
      Madix
      Nowy



      Profesja: Wojownik
      Poziom: 40
      Postów: 1
      Reputacja: 0
      12:02 / 07-01-2021

      Czy w takim razie jest możliwość utworzenia zbroi po skończonym queście?


      Polubienia: 0
      The Stach
      Nowy



      Profesja: Mag
      Poziom: 38
      Postów: 3
      Reputacja: 0
      12:42 / 07-01-2021

      @Madix Tak, ja oddałem i odebralem swoją zbroję po ok 10h i otrzymałem rzadką na 23lvl, nie wiem dokładnie ile się czeka poprostu ja wszedlem do gry po 10h i nie wiem od czego zależy aby otrzymać legendarną.


      Polubienia: 0
      Kostek
      Nowy



      Profesja: Mag
      Poziom: 39
      Postów: 4
      Reputacja: 0
      21:17 / 07-01-2021

      rzadkośc zbroi została zmienina z legenadernej na rzadką


      Polubienia: 0
      Astrix
      Nowicjusz



      Profesja: Wojownik
      Poziom: 40
      Postów: 12
      Reputacja: 2
      02:19 / 08-01-2021

      Zbójnicy


       

      Uciekłeś porywaczom

      I co teraz? Kim są? Czy kiedykolwiek coś się na ich temat dowiesz? Czy chcesz jeszcze raz zaryzykować życie i ich poszukać? Decyzja zależy od ciebie. 

       

      Co mam dalej zrobić ????????????


      Polubienia: 0
      XDDDD
      Nowy



      Profesja: Łowca
      Poziom: 40
      Postów: 1
      Reputacja: 0
      12:16 / 08-01-2021

      [POMOCY] Zadanie SZUKAM PRACY 

      Mialem porozmawiać z kowalem Timem aczkolwiek kliknąłem chyba nie ten dialog i misja się zakończyła, dostałem 4k expa i nic. To znaczy, że źle ją zrobiłem?


      Polubienia: 0
      Heraldic
      Nowy



      Profesja: Mag
      Poziom: 33
      Postów: 1
      Reputacja: 0
      12:25 / 08-01-2021

      Tak, miałeś zrobić zbroję, a nie szukać łowców.


      Polubienia: 0
      VampireGoku
      Nowy



      Profesja: Łowca
      Poziom: 38
      Postów: 3
      Reputacja: 5
      14:55 / 08-01-2021

      SOLUCJA : Zagadka Tajemniczej Klątwy

      Quest zaczynamy u Barmanki Amelki (Karczma pod "Wyrwigroszem 18;9)

      1. Idziemy do Wyschniętej Zatoki i badamy ciało 51;100

      2. Następnie przeszukujemy obóz 38;89

      3. Później badamy nagrobek 65;90

      4. Idziemy do Błędnej groty sala 2 i sprawdzamy ślady zakrwawionych kłów 15;13

      5. Przechodzimy do sali 3 i rozmawiamy z Wilkołakiem 42;10

      6. Wracamy do Amelki

      7. Odnajdujemy Milkę (Asgard 83;49)

      8. Oglądamy historię Milki i rozmawiamy z nią

      9. Rozmawiamy z Kapelanem Edduardo 45;48

      10. Wracamy i Milki

      11. Znowu odwiedzamy Błędną grotę sale 3 i rozmawiamy z Milką 35;8

      12. Podchodziemy do Wilkołaka (Ja wybrałem, żeby Milka stała za mną i przybrałem pozycje defensywną doprowadziło to do ataku Wilkołaka na nią)

      13. Biegiemy do Alchemika Snara (Asgard 51;44)

      14. Wracamy do barmanki Amelki i dostajemy nagrodę:
      3200 doświadczenia
      10000 złota
       Rzadki hełm
       


      Polubienia: 4
      Prosiasty
      Nowy



      Profesja: Łowca
      Poziom: 30
      Postów: 1
      Reputacja: 0
      22:51 / 08-01-2021

      [POMOCY] Zadanie SZUKAM PRACY 

      Gdzie znajde żmije?


      Polubienia: 0
      Manik
      Nowy



      Profesja: Łowca
      Poziom: 26
      Postów: 2
      Reputacja: 1
      22:58 / 08-01-2021

      Quest "Wygnany z miasta" rozpoczalem na 25lvlu i dostalem koło 4k expa


      Polubienia: 1
      VampireGoku
      Nowy



      Profesja: Łowca
      Poziom: 38
      Postów: 3
      Reputacja: 5
      12:17 / 09-01-2021

      @Prosiasty

      Żmiję znajdziesz w błędnej grocie sala 2 prawy dolny róg mapy. Jest o rzadki potwór na 25 poziomie.

       


      Polubienia: 1
      [ADM] Arooy
      Ciekawy



      Profesja: Mag
      Poziom: 33
      Postów: 6
      Reputacja: 3
      20:12 / 12-01-2021

      Quest "Historia pewnej miłości" ,został zmieniony na 21lvl.


      Polubienia: 1